ועידת Artfi תתקיים השנה בברלין

ארטפי – הועידה לאמנות, אספנות ופיננסים שנערכה בשנים האחרונות בישראל, תיערך בספטמבר הקרוב בברלין כחלק מאירועי שבוע האמנות של העיר. בין המשתתפים בכנס: האספן כריסטיאן בורוס, מנכ״ל קרן האמנות The Fine Art Fund פיליפ הופמן, מייסד יריד הארמורי בניו-יורק נוח הורוביץ ועוד. בהודעה לעיתונות שנשלחה ע״י מארגנות הועידה, נכתב כי היא ״מפגישה בין עולם האמנות לעולם העסקים, […]

ארטפי – הועידה לאמנות, אספנות ופיננסים שנערכה בשנים האחרונות בישראל, תיערך בספטמבר הקרוב בברלין כחלק מאירועי שבוע האמנות של העיר. בין המשתתפים בכנס: האספן כריסטיאן בורוס, מנכ״ל קרן האמנות The Fine Art Fund פיליפ הופמן, מייסד יריד הארמורי בניו-יורק נוח הורוביץ ועוד.

בהודעה לעיתונות שנשלחה ע״י מארגנות הועידה, נכתב כי היא ״מפגישה בין עולם האמנות לעולם העסקים, ומעניקה תמונת מצב עדכנית על שוק האמנות הבינלאומי. הועידה מביאה תחת קורת גג אחת שמות מובילים מתחום האמנות, ביניהם אמנים, אספנים, גלריסטים, אוצרים ויזמים, לצד מובילי תחום הפיננסים ביניהם מנהלי כספים, משקיעים, יועצים, מנהלי קרנות ורבים נוספים״.

הועידה, שתיערך בשפה האנגלית, מורכבת מהרצאות, פאנלים וראיונות, אשר ידונו בנושאים הבוערים של תחום האמנות הבינלאומי בד בבד עם התמקדות בסצנת האמנות של העיר המארחת – ברלין, ובחינה של הייחוד שלה אל מול  בירות האמנות של העולם.

למידע נוסף והרשמה: www.artficonference.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *