ביטולי אירועים בעונת התרבות בירושלים

הנהלת עונת התרבות בירושלים הודיעה הבוקר על ביטולי האירועים המתוכננים לזמן הקרוב. זאת בהמשך לביטול פסטיבל ״נקודת מגע״ שאמור היה להיערך במוזיאון ישראל לפני 10 ימים, ובוטל בהנחיית המשטרה ופיקוד העורף. בהודעת הביטול שנשלחה הבוקר נכתב כי ״עכשיו, כשמלחמה ואלימות משתוללות סביבנו, אנחנו משהים את הפעילות שלנו, עוצרים לבחון את המציאות המשתנה ומבקשים להגיב לרגע הזה […]

הנהלת עונת התרבות בירושלים הודיעה הבוקר על ביטולי האירועים המתוכננים לזמן הקרוב. זאת בהמשך לביטול פסטיבל ״נקודת מגע״ שאמור היה להיערך במוזיאון ישראל לפני 10 ימים, ובוטל בהנחיית המשטרה ופיקוד העורף. בהודעת הביטול שנשלחה הבוקר נכתב כי ״עכשיו, כשמלחמה ואלימות משתוללות סביבנו, אנחנו משהים את הפעילות שלנו, עוצרים לבחון את המציאות המשתנה ומבקשים להגיב לרגע הזה באופן המתאים ביותר. כל עוד מתנהלת מלחמה אירועי עונת התרבות בירושלים לא יתקיימו כסדרם. אנחנו מייחלים להפסקת הלחימה, במהרה בימינו, ונשוב לפעילות רגילה מיד עם הפסקת האש״.

״אנחנו מאמינים בכל ליבנו בכוחה של אמנות לחולל שינוי, אבל מרגישים שלא נוכל להמשיך כרגיל כששום דבר מסביב לא רגיל. אנחנו לא נאלמים דום ובעוד רגע נציג בפניכם פעולה אמנותית נרחבת ונזמין גם אתכם להגיד יחד איתנו – "אנחנו כאן".

לאחר דיונים רבים, החלטנו כי הן פסטיבל בבית והן אירועי מתחת להר, שתוכננו לשבוע הקרוב, לא יתקיימו כמתוכנן. רוכשי הכרטיסים יקבלו זיכוי מלא על הכרטיסים שרכשו, ותישמר להם זכות הראשונים לכרטיסים במועד מאוחר יותר, אם אכן יתקיימו המופעים. הודעה מיוחדת תשלח אליהם בנפרד״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *