שיתוף פעולה בין ״ערב רב״ ל״הארץ״

היום בצהריים פורסמה כתבה ראשונה במסגרת פרויקט שמתבשל כבר כמה חודשים – שיתוף פעולה חדש בין מגזין ״ערב רב״ לעיתון ״הארץ״. במסגרת השת״פ, חלק מהביקורות, הראיונות והכתבות בנושאי אמנות המתפרסמות ב״ערב רב״ יופיעו במקביל גם בערוץ יחודי במדור ״גלריה״ באתר ״הארץ״. מאמרי ״ערב רב״ ב״הארץ״ יפורסמו בערוץ הזה עם הפנייה מעמוד הבית (אפשר כמובן להמשיך […]

היום בצהריים פורסמה כתבה ראשונה במסגרת פרויקט שמתבשל כבר כמה חודשים – שיתוף פעולה חדש בין מגזין ״ערב רב״ לעיתון ״הארץ״. במסגרת השת״פ, חלק מהביקורות, הראיונות והכתבות בנושאי אמנות המתפרסמות ב״ערב רב״ יופיעו במקביל גם בערוץ יחודי במדור ״גלריה״ באתר ״הארץ״. מאמרי ״ערב רב״ ב״הארץ״ יפורסמו בערוץ הזה עם הפנייה מעמוד הבית (אפשר כמובן להמשיך ולקרוא אותם גם פה באתר).

אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מערכת ״הארץ״, ורואים בו הזדמנות להרחיב את קהל הקוראות/ים של ״ערב רב״, לקדם ולהעמיק את הדיון באמנות בישראל. בנוסף אנו מקווים שהעבודה המשותפת תסייע לקדם תוכניות שונות שלנו לגבי האתר שלא יכלו להתממש עד כה.

3 תגובות על שיתוף פעולה בין ״ערב רב״ ל״הארץ״

    האם הכותבים שפרסומיהם יופיעו בהארץ יקבלו תשלום מן המניין?

    שאלה טובה. לפרסם ב״ערב רב״ בחינם זה דבר אחד ולפרסם ב״הארץ״ בחינם זה דבר אחר.

    הי מיכל ורונה,
    הארץ לא משלם לערב רב כסף תמורת הפרסום, אלא א: מסייע לאתר בנושאים טכניים ותוכניים שאנחנו מתקשים להרים או לממן בעצמנו. ב: מביא לחשיפה גדולה יותר של תכני האתר.

    כיום ההכנסות של ערב רב מפרסומות מספיקות לכל היותר לתחזוקה השוטפת של האתר, בלי משכורות לעורכים ולכותבים. אם הגדלת החשיפה לאתר תניב הכנסות מפרסום בסכומים שיאפשרו תשלום, נהיה הראשונים לברך על כך. מכל מקום לכותבים/ות ניתנת בחירה אם לפרסם בשני המקומות או בערב רב בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *