פרס איור לירמי פינקוס

ירמי פינקוס הוא זוכה פרס מוזיאון ישראל לאיור ספר ילדים ע"ש בן-יצחק לשנת 2014. הפרס יוענק במוזיאון ישראל, ירושלים, ב-31.10. תערוכה מיוחדת בספריית אגף הנוער תציג את האיורים המקוריים של הספרים הזוכים. פרס מוזיאון ישראל לאיור ספר ילדים ע"ש בן-יצחק מוענק מדי שנתיים למאיירים מצטיינים בישראל, החל משנת 1978. השנה הוגשו לפרס למעלה מ-250 ספרים אשר יצאו […]

ירמי פינקוס הוא זוכה פרס מוזיאון ישראל לאיור ספר ילדים ע"ש בן-יצחק לשנת 2014. הפרס יוענק במוזיאון ישראל, ירושלים, ב-31.10. תערוכה מיוחדת בספריית אגף הנוער תציג את האיורים המקוריים של הספרים הזוכים.

פרס מוזיאון ישראל לאיור ספר ילדים ע"ש בן-יצחק מוענק מדי שנתיים למאיירים מצטיינים בישראל, החל משנת 1978. השנה הוגשו לפרס למעלה מ-250 ספרים אשר יצאו לאור בעברית עם איורים מקוריים בשנתיים האחרונות 2012-13.
בחבר השופטים ישבו היו"ר אורנה גרנות, אוצרת משנה לאיור ספרי ילדים, מוזיאון ישראל, ד"ר טלי גביש, מנהלת אגף הנוער והחינוך לאמנות, מוזיאון ישראל, ירושלים, גבי קון, מרצה וחוקרת ספרות ילדים ונוער, מרכז ימימה בית ברל, האוניברסיטה הפתוחה, ופרופ' עדי שטרן, מעצב, ראש המחלקה לתקשורת חזותית האקדמיה לאמנות בצלאל.

חבר השופטים והחליט להעניק את פרס מוזיאון ישראל לאיור ספר ילדים על שם בן-יצחק לירמי פינקוס על איוריו לספר "מר גזמאי הבדאי" בהוצאת נח וספריית הפועלים. עוד החליטו השופטים להעניק ציונים לשבח לאורית ברגמן על איוריה לספר "יומנה של לוכדת כרישים" בהוצאת אסיה, לנטלי וקסמן-שנקר על איוריה לספר "לילה טוב מפלצת" בהוצאת עם עובד, לשמרית אלקנתי על איוריה לספר "על זנבה של ארנבת" בהוצאת עם עובד וציון מיוחד לשחף מנאפוב על איוריה לספר "הנעליים הישנות של אדון מינאסה" בהוצאת מועדון תרבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *