תואר דוקטור כבוד לדוד טרטקובר

האמן, המעצב והחוקר הישראלי דוד טרקטובר יקבל תואר דוקטור לפילוסופיה לאות כבוד מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. יחד עם טרטקובר יקבלו את התואר שחקנית התיאטרון ליא קניג, המדען פרופ' רפאל משולם, מנכ"לית חברת אינטל ישראל וסגנית נשיא אינטל העולמית מקסין פסברג והארכיאולוג פרופ' עופר בר-יוסף. אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר-שבע, תקבל במעמד זה את […]

האמן, המעצב והחוקר הישראלי דוד טרקטובר יקבל תואר דוקטור לפילוסופיה לאות כבוד מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. יחד עם טרטקובר יקבלו את התואר שחקנית התיאטרון ליא קניג, המדען פרופ' רפאל משולם, מנכ"לית חברת אינטל ישראל וסגנית נשיא אינטל העולמית מקסין פסברג והארכיאולוג פרופ' עופר בר-יוסף. אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר-שבע, תקבל במעמד זה את אות יקיר(ת) הנגב.

בנימוקים להחלטת האוניברסיטה נאמר כי התואר יוענק לטרטקובר "לאות הערכה לאמן יוצר, אספן, חוקר ואוצֵר של תרבות חזותית ישראלית, אשר הטביע את חותמו על התרבות העברית המתעצבת; ליוצר דגול שנתן ביטוי חזותי ייחודי לתולדות הציונות ומדינת ישראל מתוך קשר עמוק למדינה ולאנשים החיים בה, והשפיע על האופן בה החברה הישראלית משתקפת לעצמה באמצעות עיצוב אמנותי של כרזות, ספרים, תוכניות טלוויזיה ועוד".

הטקס יתקיים ביום ראשון, 10 בנובמבר 2013, ז' בכסלו תשע"ד, ב-17:00, באולם ג'ויה קלייר זוננפלד שבקריית האוניברסיטה על-שם משפחת מרקוס בבאר-שבע.

1 תגובות על “תואר דוקטור כבוד לדוד טרטקובר”

    והוא גם אחד מבוניה של תקרת הזכוכית הגדולה ,שלא נותנת מרחב ומקום לעבודות עם אג'נדה פוליטית ודתית שונה משלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *