מנהלת חדשה לסדנה לאמנות רמת אליהו

הסדנא החדשה לאמנות רמת-אליהו נפתחת מחדש תחת ניהולה של האמנית אורית חסון-ולדר. הפתיחה תתקיים במוצאי שבת 12 באוקטובר בשעה 20:00, באירוע שבמסגרתו יוצג מיצב אמנות המשלב צילום, סאונד ורדי –מייד, יוקרנו עבודות וידאו-ארט ויתקיים מופע של הכנר ניצן חן-רזאל. הסדנא לאמנות הוקמה על ידי קבוצת אמנים בוגרי האקדמיה לאמנות בצלאל והחלה לפעול ביבנה בשנת 1978, […]

הסדנא החדשה לאמנות רמת-אליהו נפתחת מחדש תחת ניהולה של האמנית אורית חסון-ולדר. הפתיחה תתקיים במוצאי שבת 12 באוקטובר בשעה 20:00, באירוע שבמסגרתו יוצג מיצב אמנות המשלב צילום, סאונד ורדי –מייד, יוקרנו עבודות וידאו-ארט ויתקיים מופע של הכנר ניצן חן-רזאל.

הסדנא לאמנות הוקמה על ידי קבוצת אמנים בוגרי האקדמיה לאמנות בצלאל והחלה לפעול ביבנה בשנת 1978, תוך הדגשת הזיקה בין המציאות החברתית המורכבת של ישראל של שנות ה-70 ותפקידו של האמן המעורב בה. בסדנא פעלו אמנים ואוצרים מוכרים כמו דרורה דומיני, יהודית גואטה, שוקה גלוטמן, איילת השחר-כהן, דוד וקשטיין, רענן חרל"פ, רויטל פרץ בן אשר, נועה צדקה עמי שטייניץ ואחרים. בשנת 1989 עברה הסדנא לשדרות שאול המלך 5 בשכונת רמת אליהו בראשון לציון, והיא פועלת בה עד היום תחת החברה העירונית-הרשות לתרבות ואמנות.

את הסדנא החדשה תנהל אורית חסון-ולדר אשר תחליף את גיל גורן. חסון ולדר היא אמנית ומרצה במדרשה לאמנות בית ברל ובמכללת ספיר, והיא מתמחה בהיבטים חברתיים באמנות עכשווית.

בערב הפתיחה יוצגו עבודות וידאו ארט של האמנים אורית אדר-בכר, בועז ארד ודניאל לנדאו. בועז ארד מתייחס בעבודתו "עד מתי" לשירו המפורסם של זוהר ארגוב. אורית אדר-בכר, תציג את העבודה 'מאטיסה' בה היא מקימה לתחייה את ציורו של אנרי מאטיס "הרמוניה באדום" ומשנה את חלל הציור. דניאל לנדאו יציג וידאו-פרפורמנס המציף עדויות של תושבים הנובעות מתוך מציאות חברתית בשכונת ג'סי כהן בחולון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *