ניצן הורוביץ תומך בהפחתת תשלומי ארנונה לגלריות ואמנים

גלריסטים תל-אביביים נפגשו לאחרונה עם ח"כ ניצן הורוביץ והודיעו על תמיכתם במועמדותו לראשות העיר. במפגש תיארו בעלי הגלריות את מאבקם הממושך נגד מדיניות העירייה בחיובי הארנונה הגבוהים, ואיימו כי ללא מענה לבעיה זו יחרימו את אירועי התרבות העירוניים המתוכננים, וביניהם "אוהבים אמנות" ו"לילה לבן", הצפויים להתקיים בחודשים הקרובים. הורוביץ הביע מחויבות לטפל בבעיית הגלריות ולקבוע […]

גלריסטים תל-אביביים נפגשו לאחרונה עם ח"כ ניצן הורוביץ והודיעו על תמיכתם במועמדותו לראשות העיר. במפגש תיארו בעלי הגלריות את מאבקם הממושך נגד מדיניות העירייה בחיובי הארנונה הגבוהים, ואיימו כי ללא מענה לבעיה זו יחרימו את אירועי התרבות העירוניים המתוכננים, וביניהם "אוהבים אמנות" ו"לילה לבן", הצפויים להתקיים בחודשים הקרובים.

הורוביץ הביע מחויבות לטפל בבעיית הגלריות ולקבוע סיווג ארנונה מיוחד לגלריות ולאמנים הפועלים בעיר. בהודעה מטעמו נמסר כי "חברה חזקה בנויה על תרבות חזקה, והרשות המקומית צריכה להוקיר את אנשי היצירה, עליהם מבוססת התרבות, ולעזור להם לטפח את היצירה ולא לראות בהם רק עסק או יעד גבייה. עיריית תל-אביב-יפו בראשותי תשנה את המצב הקיים בו אלפי אמנים ובעלי גלריות כורעים תחת מדיניות הקיפוח והניצול של רון חולדאי. עם בחירתי אפעל לשינוי מעמדם לצורך תשלומי הארנונה, אקצה תקציבים לפרויקטים בקהילה ואקדם שימוש במבנים ציבוריים בהם יפעלו אמנים וגלריות לטווח ארוך ובתשלום סביר".

שמעון בן-שבת, בעלי גלריית RAWART וצקי רוזנפלד, בעלי גלריה רוזנפלד, הפעילים במאבק בעלי הגלריות, מסרו כי "אחרי שנים של קשיים ומאבק, הגיעה העת לחולל שינוי ולהפסיק את מדיניותה הנצלנית והאטומה של העירייה כלפי הגלריות העיר. במשך שנים העירייה משתמשת בנו לצורך משיכת תיירים ומיתוג העיר כמרכז תרבות הפתוח להנאת המבקרים, ללא תשלום ובמשך כל השבוע. אך בפועל, אנו מקבלים יחס כמו עסק מסחרי לכל דבר, ולכן כורעים תחת הנטל הכלכלי".

1 תגובות על “ניצן הורוביץ תומך בהפחתת תשלומי ארנונה לגלריות ואמנים”

    שוב אותה טעות של השמאל.התחברות ל'תרבותניקים' של העיר. השמאל עם 'הלבנבנים'. האמנות היא עסק ועסק צריך לשלם מיסים. בוא ונעבור על מקומות המגורים,השכונות בהם גרים בעלי הגלריות,שלא לדבר על חשבונות הבנק. מתיחות הפנים,מנויים לפילאטיס,יוגה ובריכות שחייה, נסיעות לחו"ל…איש מהם לא גר בשכונת הארגזים ולג'יפים' שלהם מקומות חנייה מוסדרים. בא לי לפרוץ בבכי.דב חנין יראה כענק ליד כמות המצביעים להורוביץ. חבל. מפגשים בסטודיות של אמנים הם מירשם להפסד בטוח. עם שמאל כזה ,עדיף בנט עם סיכה בכיפה וללא שיער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *