סיגל ברקאי תעמוד בראש לימודי האוצרות בסמינר הקיבוצים

ד"ר סיגל ברקאי שמונתה לעמוד בראש התכנית המשולבת ללימודי אוצרות במכללת סמינר הקיבוצים, תשלב את לימודי האוצרות לתואר ראשון באמנות, תואר שני באוריינות חזותית וכלימודי תעודה חדשה. ד"ר ברקאי הינה אוצרת המשמשת כיום גם כמפמ"רית (מפקחת-מרכזת) תחום האמנות במשרד החינוך. ברקאי, בוגרת תואר ראשון באמנות מ"בצלאל", סיימה את לימודי הדוקטורט שלה בפקולטה לאמנויות באוניברסיטת תל […]

ד"ר סיגל ברקאי שמונתה לעמוד בראש התכנית המשולבת ללימודי אוצרות במכללת סמינר הקיבוצים, תשלב את לימודי האוצרות לתואר ראשון באמנות, תואר שני באוריינות חזותית וכלימודי תעודה חדשה.

ד"ר ברקאי הינה אוצרת המשמשת כיום גם כמפמ"רית (מפקחת-מרכזת) תחום האמנות במשרד החינוך. ברקאי, בוגרת תואר ראשון באמנות מ"בצלאל", סיימה את לימודי הדוקטורט שלה בפקולטה לאמנויות באוניברסיטת תל אביב בשנת 2012. בעברה הייתה אוצרת במוזיאון פתח-תקווה ולימדה במדרשה לאמנות בבית ברל ובמגמת האמנות בתיכון "אלון" ברמת השרון.

לדבריה ברקאי "המסלול המשולב ללימודי אוצרות שיתחיל לפעול בשנה הקרובה יאפשר לחולל שינוי תפיסתי בתחום, כחלק ממגמה הולכת וגדלה בארץ ובעולם בשנים האחרונות. אני מתכוונת להצעיד את התחום קדימה, להרחיב את התפיסות העומדות בבסיסו, ולהפנות את תשומת הלב של הסטודנטים גם לסדר היום החברתי, כחלק מתפיסת האוצרות העכשווית. צוות המרצים שנבחרו ללמד בתוכנית הם אמנים, חוקרים ואוצרים פעילים ומוכרים. אין ספק שנצליח להוציא את האוצרות ממגדל השן של "הקובייה הלבנה" אל מרחבי השיח הציבורי והתרבותי ולמצב את תכניות הלימוד החדשות שלנו כמשמעותיות ומובילות מקצועית ואיכותית בשדה האמנות בארץ".

2 תגובות על סיגל ברקאי תעמוד בראש לימודי האוצרות בסמינר הקיבוצים

    האם מדובר בלימודי תעודה או תואר שני?

    יש גם וגם… יש לימודי תעודה
    ויש תואר שני באוריינות חזותית שמשולב בו אוצרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *