עיטור אבירות לסעיד אבו שקרה

ממשלת צרפת החליטה להעניק לסעיד אבו שקרה, מנהל הגלריה לאומנויות באום אל-פאחם, את פרס "עיטור האביר במסדר האומנויות והספרות". אבו שקרה הוא אמן ומייסד הגלריה לאמנות אום אל פחם, אשר הוקמה לפני כ-10 שנים ומקיימת פעילות אמנותית רציפה תוך שיתוף פעולה בין אמנים ערבים ויהודים. בנוסף פועלת הגלריה בשנים האחרונות להקמת המוזיאון הערבי הראשון בישראל […]

ממשלת צרפת החליטה להעניק לסעיד אבו שקרה, מנהל הגלריה לאומנויות באום אל-פאחם, את פרס "עיטור האביר במסדר האומנויות והספרות".

אבו שקרה הוא אמן ומייסד הגלריה לאמנות אום אל פחם, אשר הוקמה לפני כ-10 שנים ומקיימת פעילות אמנותית רציפה תוך שיתוף פעולה בין אמנים ערבים ויהודים. בנוסף פועלת הגלריה בשנים האחרונות להקמת המוזיאון הערבי הראשון בישראל לאמנות עכשווית.

בהודעת השגרירות על הענקת הפרס לאבו שקרה נמסר כי "לצרפת מחויבות עמוקה לתחום האמנות והיצירה והיא מעניקה מידי שנה את הפרס למספר מצומצם של אנשים אשר בלטו בתחומי האמנות והספרות או בשל תרומתם החשובה בתחומים אלה בצרפת וברחבי העולם". הפרס יוענק בטקס רשמי בביתו של שגריר צרפת בישראל מר קריסטוף ביגוט ביום ג' 27.11.2012.

1 תגובות על “עיטור אבירות לסעיד אבו שקרה”

    אכן ראוי סעיד לתואר אבירות אביר השלום האמנות והאחווה בין בני האדם. ברכות !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *