טל יחס תאצור את הביאנלה לרישום

בית האמנים בירושלים הודיע היום (שני), על בחירת האוצרת טל יחס לאוצרת רשמים V, הביאנלה הארצית לרישום, שתיפתח בעיר בדצמבר 2013. יחס, אוצרת עצמאית שאצרה בין השאר את סדרת התערוכות "אדרנלין" במוזיאון חיפה, תערוכות במרכז לאמנות עכשווית, בסדנאות האמנים בירושלים ולאחרונה את התערוכה "מאיצים לעבר אחרית הימים" מאוסף דורון סבג, תבחן את "האופנים בהם הרישום […]

בית האמנים בירושלים הודיע היום (שני), על בחירת האוצרת טל יחס לאוצרת רשמים V, הביאנלה הארצית לרישום, שתיפתח בעיר בדצמבר 2013.
יחס, אוצרת עצמאית שאצרה בין השאר את סדרת התערוכות "אדרנלין" במוזיאון חיפה, תערוכות במרכז לאמנות עכשווית, בסדנאות האמנים בירושלים ולאחרונה את התערוכה "מאיצים לעבר אחרית הימים" מאוסף דורון סבג, תבחן את "האופנים בהם הרישום יכול להתקיים מעבר לגבולות הקונבנציה של מפגש הנייר עם הקו". הביאנלה החמישית, ששמה הזמני הוא 'מעבר לנייר', "תתבונן במדיום מחוץ לגבולותיו המסורתיים ותארח עבודות וידיאו, פיסול, מיצג, מיצב וסאונד בהם הקו ופעולת הרישום באים לידי ביטוי באופן המרחיב את אפשרויות המחשבה על מהות ונוכחות הרישום באמנות העכשווית".

כבעבר, במקביל לתערוכה בבית האמנים יתקיימו תערוכות נוספות בחללי גלריות ציבוריות במרכז ירושלים אשר יתכתבו עם התערוכה המרכזית. קול קורא להגשת עבודות יתפרסם בשבועות הקרובים.


4 תגובות על טל יחס תאצור את הביאנלה לרישום

    אחת האוצרות המעולות!!!

    איך נבחרה האוצרת? האם היה קול קורא? או קומבינות פנימיות?

    צריך שיהיה גם וגם, קו, נייר ופעולת הרישום וההרחבה יכולים להתקיים יחד

    היי
    אשמח לדעת מתי יהיה קול קורא ,
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *