ד"ר טל בן צבי נבחרה לתפקיד משנה לנשיא בצלאל

ועדת החיפוש לבחירת המשנה לנשיא, בחרה במועמדת ד"ר טל בן צבי אשר תחל בתפקידה באוקטובר 2012. בן צבי תחליף את פרופ' יערה בר-און המכהנת בתפקיד זו השנה השמינית. ד"ר טל בן צבי היא חוקרת תרבות ואוצרת של אמנות עכשווית ומסיימת בימים אלה את תפקידה כראש בית הספר לאמנויות, מכללת סמינר הקיבוצים, תל אביב. כיום עוסקת […]

ועדת החיפוש לבחירת המשנה לנשיא, בחרה במועמדת ד"ר טל בן צבי אשר תחל בתפקידה באוקטובר 2012. בן צבי תחליף את פרופ' יערה בר-און המכהנת בתפקיד זו השנה השמינית.

ד"ר טל בן צבי היא חוקרת תרבות ואוצרת של אמנות עכשווית ומסיימת בימים אלה את תפקידה כראש בית הספר לאמנויות, מכללת סמינר הקיבוצים, תל אביב. כיום עוסקת במחקר על אמנות עכשווית בערי הנמל המעורבות – עכו וחיפה וזאת בהמשך למחקר בפוסט דוקטורט במכון טרומן באוניברסיטה עברית ירושלים העוסק באמנות עכשווית ביפו.

בן צבי השלימה תואר ראשון בתולדות אמנות ואמנות יצירה באוניברסיטת חיפה, לימודי אוצרות בסמינר לאוצרות ותיאוריה בבית הספר לאמנות קמרה אובסקורה תל אביב, ותואר שני ודוקטורט בפקולטה לאמנות באוניברסיטת תל אביב. כמו כן היא משתתפת מספר שנים בקבוצות מחקר במכון ון ליר בירושלים. לצד פועלת כאוצרת. היא אצרה מספר רב של תערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות במוזיאונים מרכזיים בישראל ובחללי תצוגה אלטרנטיביים, ניהלה שתי גלריות לאמנות עכשווית (גלריה קרן היינריך בל, תל אביב וגלריית הגר לאמנות ביפו) והציגה את עבודתה במספר מקומות רב באירופה וארצות הברית במסגרת תערוכות, אירועי אמנות וכנסיים אקדמיים. על פעילות זו קיבלה בשנת 2008 את "פרס אוצר" מטעם משרד התרבות, המדע והספורט.

בן צבי לוקחת חלק בפעילות ציבורית בוועדות המרכזיות בתחומי האמנות בארץ. היא חברה במדור לאמנות פלסטית, המועצה הישראלית לתרבות ולאמנות, משרד התרבות המדע והספורט. נציגת המדור בועדות "ביאנלה בוונציה", "אמן בקהילה", "אמן מורה", "פרס אוצר" ועוד, יועצת בועדת הפרויקטים לאמנות עכשווית של עירית תל אביב וקרן רבינוביץ, חברה בוועדה הציבורית בתחום האמנות של סל תרבות ארצי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *