יועצת אמנותית חדשה לסדנאות האמנים בירושלים

האוצרת לאה אביר מונתה ליועצת אמנותית ויו"ר הוועדה האמנותית של סדנאות האמנים בירושלים. אביר מחליפה בתפקיד את נירית נלסון שליוותה את המקום ב-13 השנים האחרונות כחלק מתפקידה כיועצת לענייני אמנות של הקרן לירושלים.   סדנאות האמנים באזור התעשייה תלפיות הוקמו על ידי הקרן לירושלים לפני כ-30 שנה במטרה לסייע לאמנים החיים ופועלים בירושלים בתחילת דרכם המקצועית. […]

האוצרת לאה אביר מונתה ליועצת אמנותית ויו"ר הוועדה האמנותית של סדנאות האמנים בירושלים. אביר מחליפה בתפקיד את נירית נלסון שליוותה את המקום ב-13 השנים האחרונות כחלק מתפקידה כיועצת לענייני אמנות של הקרן לירושלים.   סדנאות האמנים באזור התעשייה תלפיות הוקמו על ידי הקרן לירושלים לפני כ-30 שנה במטרה לסייע לאמנים החיים ופועלים בירושלים בתחילת דרכם המקצועית. כיום פועלים במסגרת הסדנאות 15 אמנים ולפני כשנתיים הוקמה במקום גלריה ת(א)עשייה בסיוע תורמים של הקרן לירושלים משוויץ. עמותת סדנאות האמנים הינה עמותה עצמאית שבראשה מכהן איל שר, מנהל המחלקה לתרבות ואמנות בקרן לירושלים. האמנית לי-היא שולוב, שהינה גם יזמית אירועי "מנופים" בירושלים, משמשת כמנהלת המקום.

אביר שימשה כאוצרת משנה ומנהלת תחום התוכן במוזיאוני בת ים ובמקביל אצרה תערוכות וארגנה אירועי אמנות שונים במוסדות ציבוריים ופרטיים ברחבי הארץ. בשנת 2011 נבחרה לזוכה הראשונה של מלגת "ארטיס" לאוצרים ישראלים, ועבדה בצוות האוצרות של ארגון האמנות הציבורית Creative Time בניו יורק. חיבוריה התפרסמו בקטלוגים ובמגזינים שונים בארץ ובעולם והיא מלמדת בשנים האחרונות היסטוריה ותיאוריה של אמנות ואוצרות בטכניון בתל אביב, במכון אבני ובמקומות נוספים. בתפקידה החדש בסדנאות האמנים אביר תוביל את תכנית התערוכות בגלריה ואת האירועים הציבוריים שיתקיימו במקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *