עמותת אאוטסט ישראל בשיתוף אאוטסט אנגליה יוזמת נסיעת מחקר של אוצרים ומנהלי מוזיאונים ישראלים ללונדון בנובמבר הקרוב בתמיכת תוכנית BI ARTS (תוכנית חילופי תרבות ביוזמת המועצה הבריטית ובשיתוף משרד החוץ ומשרד התרבות והספורט), ובשיתוף המכללה האקדמית ספיר ובצלאל אקדמיה לאמנות ולעיצוב. נסיעת המחקר הישראלית היא ביקור גומלין לביקור האוצרים הבינלאומי שנערך בישראל בחסות אאוטסט בשנה שעברה.
בנסיעה ישתתפו נעמי אביב, רועי ברנד, דרורית גור-אריה, אורי דסאו, רפאל זגורי-אורלי, רולא חורי, איה לוריא, נירית נלסון, נועם סגל, יניב שפירא, שרית שפירא ודנה תגר-הלר. במהלך הביקור ייפגשו האוצרים הישראלים עם אוצרים בכירים של מוזיאונים מובילים באנגליה ביניהם מוזיאון הטייט, גלריה וייטצ’אפל, אוצרים הפועלים בחללים לא מסחריים כגון South London Gallery, Camden Arts Centre Chisenhale Gallery, Drawing Room, לצד חוקרים ואמנים הפועלים בלונדון, מתוך שאיפה לפתח קשרים ושיתופי הפעולה בין העשייה האוצרותית הישראלית לשדה האמנות הבריטי.
הועדה הבוחרת כללה את ורד גדיש, מנהלת אאוטסט ישראל, דליה לוין, מנהלת מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, עדנה מושנזון, אוצרת עצמאית בכירה ומיכל גיטניק-פירמונט, נציגת המועצה הבריטית בישראל.
במסגרת ביקור אוצרים בינלאומיים בישראל, אאוטסט מתעתדת להביא בתחילת 2012 קבוצה אוצרים נוספת לישראל וביניהם את קרולין-קריסטוב באקארגייב (Carolyn Christov-Bakargiev), אוצרת הדוקומנטה ה 13, יחד עם אוצרים חשובים נוספים.
אאוטסט קונטמפוררי ארט פאנד (Outset Contemporary Art Fund) הינה עמותה פילנתרופית ישראלית אשר באמצעות מימון פרטי מתומכיה ועמיתיה תומכת בפרויקטים מתחום האמנות העכשווית הישראלית המיועדים לתרומה למוזיאונים ציבוריים. בין מטרותיה העמקת הקשר והחשיפה של העשייה המקומית בפני שדה האמנות הבינלאומי בין היתר באמצעות ביקורים מקצועיים של אנשי אמנות בינלאומיים בישראל ושל אנשי מקצוע מקומיים בחו”ל. לאאוטסט עמותות הפועלות בלונדון, במינכן ובהודו באופן עצמאי לצד שיתוף פעולה הדוק ביניהן. המועצה הבריטית היא ארגון בריטי בין-לאומי הפועל למתן הזדמנויות חינוכיות ולחיזוק קשרי תרבות בין בריטניה ומדינות אחרות. משרדי המועצה הבריטית בישראל נמצאים ברמת גן, בירושלים ובנצרת.


האדרכלית עליאל קיי, שותפה עמיתה במשרד קיסלוב קיי אדריכלים ומרצה ותיקה במחלקה לאדריכלות, נבחרה לכהן כראש בית-הספר לאדריכלות באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים. קיי תחליף את האדריכלית פרופ' אלס ורבקל, שעמדה בראש בית-הספר בשנים האחרונות.
קיי, בוגרת המחלקה בהצטיינות, עבדה כמרכזת ומנחת סטודיו שנה א', ובהמשך כמנחת סטודיו הפביליון. קיסלוב קיי אדריכלים זכה בתחרויות מרכזיות, ובהן תכנון קמפוס החינוך ברמת-אפעל, בניין העירייה וכיכר העיר אילת, הפיתוח של האנגר 2+3 בנמל יפו, המרכז הקהילתי ברמת-אביב הירוקה וקמפוס החינוך באור-יהודה. קיי היא מן המקימים של "קבוצה וכו'", קבוצה יוצרת העוסקת באקטיביזם חברתי ובחקר המרחב הציבורי. עבודותיה הוצגו בביאנלה הבינלאומית לאדריכלות ברוטרדם, בביאנלה לאדריכלות ואדריכלות נוף בבת-ים, במוזיאון ישראל, בבית הנסן בירושלים ובמסגרות אחרות. זוכת פרס קרן אמריקה-ישראל ושני פרסי הצטיינות מטעם בצלאל.
מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית הודיע על רכישת שבע עבודות אמנות ישראלית לאוסף הקבע שלו, במימון קרן הרכישה על שם צילה ירון ז"ל. סך הרכישות לשנים 2025–2026 עמד על 200,000 ש"ח, ובהן עבודות של זיוה ילין, אלהם רוקני, אמירה זיאן, מיטל כץ מינרבו, חנאן אבו חוסיין, אפרת גל-נור וורד אהרונוביץ. 

