אלון קדם זכה בפרס אסנת מוזס

הצייר אלון קדם הוא זוכה הפרס לציור ע"ש אסנת מוזס לאמן צעיר לשנת 2011. הפרס שמחולק בשיתוף בית האמנים בירושלים, יוענק לקדם במסגרת תערוכת יחיד שיציג במקום בסוף אוקטובר. קדם, יליד ירושלים 1982, הוא בוגר המחלקה לאמנות בבצלאל, תלמיד לחינוך במכון כרם להכשרת מורים וחבר בקבוצת המשוררים והציירים הירושלמית "קרע". בנימוקי ועדת הפרס בה ישבו […]

הצייר אלון קדם הוא זוכה הפרס לציור ע"ש אסנת מוזס לאמן צעיר לשנת 2011. הפרס שמחולק בשיתוף בית האמנים בירושלים, יוענק לקדם במסגרת תערוכת יחיד שיציג במקום בסוף אוקטובר. קדם, יליד ירושלים 1982, הוא בוגר המחלקה לאמנות בבצלאל, תלמיד לחינוך במכון כרם להכשרת מורים וחבר בקבוצת המשוררים והציירים הירושלמית "קרע". בנימוקי ועדת הפרס בה ישבו האמנים לארי אברמסון, חיים בן שטרית ושי אזולאי נכתב כי "ציוריו של אלון קדם מדגימים כי המצב הפוסט מודרני אינו חייב להיות רק קינה על אובדן האוטופיה המודרניסטית, אלא גם קריאה להתחדשות, הזדמנות לביטוי עכשווי ורלבנטי של מורכבות הקיום האנושי. ציוריו של קדם הינם כמעין במות עליהן מתרחשות בו בזמן שורה של דרמות, למן הדרמה של הצורות והצבעים שלעצמם ועד לדרמה של פעולותיהם של בני אדם, המבקשים לייצר משמעות לחייהם. כוח החיות בציוריו בא לידי ביטוי לא רק בנושאים ובקומפוזיציות, אלא בעצם פעולת הציור, במפגש החד-פעמי בין הצבע, הדימוי ותבונת היד המציירת".

אלון קדם - חדר מראות. שמן על בד, 2010

13 תגובות על אלון קדם זכה בפרס אסנת מוזס

    אולי הגיע הזמן להחליף כבר את אותו פאנל קבוע של שופטים בפרס מוזס?

    פרס לארי אברמסון ושי אזולאי, אתם מתכוונים?

    שי אזולאי לא קרוב משפחה של אלון קדם?
    כמו בכל התחומים לא רע שיש מישהו שדואג מבפנים

    קשר משפחתי ממש.מאכזב.ועדות שופטים של חבר מביא חבר ואיזה קרוב משפחה.

    ממש סתם, המילים הגבוהות לא יכסו על ציור משעמם

    המאפיה הירושלמית צריכה לקחת את היושר "המיקצועי" שלהם ולאפסן אותה עמוק בתוך כספת, מלא שי אזולאי עסקן מקומי קטן אבל מלארי אברמסון שיודע "להתראין" יפה ציפיתי ליותר, חבל….. ציור משעמם ועלוב, מעניין איזה מילים גבוהות יהיה צריך להמציא להמציא לטקסט התערוכה,חבל רק שגברת מוזס ז"ל לא רואה למי הענקתם את פרס בטוח היתה מתביישת.

    חגיגה ירושלמית ממש.כיצד יכול להחליט קרוב משפחה של אחד המתמודדים על הפרס.אובייקטיביות?כנראה שלא

    על מה ההתלהמות ? יש תקציב ומחלקים למי שקרוב.
    פרס מוזס, גוטנסטיינר, אמן צעיר\בוגר וכדומה תפקידם להמשיך ולשמר מסורת.

    אכן קרבה משפחתית,שי אזולאי ואלון קדם.בהחלט מכתים את הזכייה הזו.

    […] שוב. והספרדים בשקט כי לאשכנזים באמת יש עיניים גם בגב. 3. אלון קדם זכה בפרס אסנת מוזס. הכל נשאר במשפחה – כמה ישראלי בהחלט. 4. וכמובן גלעד […]

    הכל לשון הרע על גבול הוצאת דיבה

    איך יושב אותו פאנל של שופטים שנה אחרי שנה? מי הוא בדיוק שי אזולאי שמחלק פרסים לציירים?
    מדינה של שרלטנים- והאמנים לא שונים בשום דבר -רק מנציחים את האיוולת!

    אני מזהה פה שורה של אנשים בינוניים, לא מכיר אתכם אישית ולא מצטער על כך. קל לשבת מהצד ולהוציא כזאת דיבה בכתב, קל יותר להתמודד כך עם המציאות. מה לגבי התייחסות עיניינית לציור, לרמה, לאומנות? מה אתם שונים מהקופים בהתאחדות הכדורגל? אני מופתע לראות שסוג אנשים כמותכם בכלל מסתובב באתרים מסוג זה. תגיעו לתערוכה, דברו עם האמן, אם זאת עדיין דעתכם – אמרו לו את זה בעצמכם. זה יאה לאנשים שעוסקים במלאכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *