גיליון חדש של מעקף

הגיליון חדש של מעקף עוסק בדמותו של הפרפורמר, זה אשר מגלם את עצמו ואינו מייצג דמות אחרת מלבדו. הגיליון הרביעי מציג מבט עכשווי ורב מימדי על תופעה זו. בין הכותבים והאמנים המשתתפים בגליון: הדס עפרת, בעז ארד, עירא אבנרי, ארי טפרברג, יאיר והילה ורדי, שרון צוקרמן, נאוה פרנקל, עלית קרייז, רותם תש"ח והלל קוגן. מעקף הוא כתב עת מקוון שמציע […]

הגיליון חדש של מעקף עוסק בדמותו של הפרפורמר, זה אשר מגלם את עצמו ואינו מייצג דמות אחרת מלבדו. הגיליון הרביעי מציג מבט עכשווי ורב מימדי על תופעה זו.

בין הכותבים והאמנים המשתתפים בגליון: הדס עפרת, בעז ארד, עירא אבנרי, ארי טפרברג, יאיר והילה ורדי, שרון צוקרמן, נאוה פרנקל, עלית קרייז, רותם תש"ח והלל קוגן.

מעקף הוא כתב עת מקוון שמציע קונספט חדש וייחודי בנוף האמנות העכשווית בישראל: עיסוק רב-תחומי בצורות אמנותיות שונות שיש בהן נוכחות פרפורמטיבית של אמן – מחול, תיאטרון, מופעים בין-תחומיים, מיצג ואמנות פלסטית.

מעקף פועל שלא למטרות רווח (בחסות ביה"ס לתיאטרון חזותי בירושלים) והוא אינו שואף לעסוק במיון, סיווג וביקורת, כי אם ליצור, ליזום, להעלות שאלות, לעורר השראה ובעיקר ליצור תרבות של שיח אמנותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *