12 אמנים מצטיינים נבחרו ל"אמן מורה"

משרד התרבות והספורט בחר 12 אמנים מצטיינים לפרויקט "אמן מורה" לשנת תשע"א. האמנים ישולבו בהוראת אמנות בחטיבות הביניים והתיכונים בארץ בשנת הלימודים הבאה ויזכו לתשלום חודשי של 4,300 שקלים בתמורה ל-32 שעות הוראה חודשיות. את הפרויקט מפעיל בשנים האחרונות מינהל התרבות בשיתוף עם משרד החינוך, ומטרתו להפגיש קהל רחב של בני נוער עם אמנים פעילים. […]

משרד התרבות והספורט בחר 12 אמנים מצטיינים לפרויקט "אמן מורה" לשנת תשע"א. האמנים ישולבו בהוראת אמנות בחטיבות הביניים והתיכונים בארץ בשנת הלימודים הבאה ויזכו לתשלום חודשי של 4,300 שקלים בתמורה ל-32 שעות הוראה חודשיות. את הפרויקט מפעיל בשנים האחרונות מינהל התרבות בשיתוף עם משרד החינוך, ומטרתו להפגיש קהל רחב של בני נוער עם אמנים פעילים.
האמנים נבחרו בהתאם לכישוריהם בתחום היצירה שלהם יחד עם הנכונות למעורבות חינוכית וקהילתית. נמנים עמם ראידה אדון, מאיר טאטי, תהילה פרידמן, רועי חפץ, מנאר זועבי, דפנה שלום, גיל מועלם דורון, אנה ים, רינת קוטלר, תמר נסים, ליאן סילברמן ונגה שץ. הם יעבדו בבתי ספר בפרדיס, בת ים, דימונה, תל אביב, ערערה, יפו, פתח תקוה, קרית יערים, כפר קאסם, רהט ורחובות. אנה ים ורינת קוטלר נבחרו לפרויקט זו השנה השנייה. השופטים שבחרו את האמנים הם טל בן צבי, אסנת בר אור, רון עמיר, ד"ר נעמי יפה ושלומית נמליך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *