ספר לפסטיבל ״מתחת להר״

פסטיבל ״מתחת להר״ לאמנות ציבורית חדשה בירושלים מוציא ספר באנגלית המציג מבחר פעולות אמנות במרחב ציבורי שהתקיימו באתרים שונים בירושלים ב-3 השנים הראשונות של פסטיבל. הספר נערך ע״י  תאה טופאיץ', במאית תיאטרון קרואטית המתמחה בחשיבה ביקורתית על מופע, מוסד ופוליטיקה, ומנהלו האמנותי של הפסטיבל עומר קריגר. היוזמה להוצאת הספר היא של הסטודיו לעיצוב גרפי והוצאת […]

פסטיבל ״מתחת להר״ לאמנות ציבורית חדשה בירושלים מוציא ספר באנגלית המציג מבחר פעולות אמנות במרחב ציבורי שהתקיימו באתרים שונים בירושלים ב-3 השנים הראשונות של פסטיבל. הספר נערך ע״י  תאה טופאיץ', במאית תיאטרון קרואטית המתמחה בחשיבה ביקורתית על מופע, מוסד ופוליטיקה, ומנהלו האמנותי של הפסטיבל עומר קריגר.

היוזמה להוצאת הספר היא של הסטודיו לעיצוב גרפי והוצאת הספרים העצמאית פאבליק סקול – אסף כהן וג'ואנה אסרף, שעיצבו את הספר שיוצג לראשונה ביריד ספרי האמנות של לוס אנג'לס, שיפתח ב-30 בינואר.

מתחת להר הוא פסטיבל לאמנות ציבורית חדשה שיפתח בחודש יולי בפעם הרביעית, במסגרת עונת התרבות בירושלים. הפסטיבל יוזם ומארח עבודות אמנות "העשויות מבני אדם", בתחומי הפרפורמנס, תיאטרון ומחול, וידאו, ציור, מוסיקה, פיסול ושיח, המתקיימות במרחב הציבורי של ירושלים, המרכז הפוליטי והדתי של ישראל. בין העבודות שהוצגו בפסטיבל ומתועדות בספר: פרויקט ״6 ימים ביוני – מסע לשחרור ירושלים״, שנוצר בשיתוף פעולה בין מגזין ״ערב רב״ לאמן גיא ברילר.

השנה יתמקם הפסטיבל באתרים ממלכתיים ופוליטיים בירושלים, בשאיפה לעצב מחדש את החברה הישראלית ורצון להציג את "הפרפורמנס של המדינה", בהשתתפות אמנים בינלאומיים וישראלים בולטים וצעירים ממגוון תחומים, ותוך שיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים שונים.

את הספר ניתן להשיג באתר – http://www.jerusalemseason.com במחיר 50 ₪, ובקרוב בחנויות ספרים נבחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *