סטודנטים בבצלאל פותחים בשביתה

תלמידי/ות התוכנית לתואר שני באמנות בבצלאל הודיעו על השבתת הלימודים במחאה על הקיצוצים בתוכנית הלימודים. במכתב שהופץ היום (שני) נכתב כי "עקב קיצוצים נרחבים בתוכנית לתואר שני באמנויות בבצלאל, אשר גרמו לפגיעה משמעותית בתוכני התוכנית ובאופייה, החלטנו להפסיק לשתף פעולה עם הפעילות המוסדית החל מהיום (5.1.14) עד להודעה חדשה". המכתב נשלח בעקבות הודעתו של ראש […]

תלמידי/ות התוכנית לתואר שני באמנות בבצלאל הודיעו על השבתת הלימודים במחאה על הקיצוצים בתוכנית הלימודים. במכתב שהופץ היום (שני) נכתב כי "עקב קיצוצים נרחבים בתוכנית לתואר שני באמנויות בבצלאל, אשר גרמו לפגיעה משמעותית בתוכני התוכנית ובאופייה, החלטנו להפסיק לשתף פעולה עם הפעילות המוסדית החל מהיום (5.1.14) עד להודעה חדשה".

המכתב נשלח בעקבות הודעתו של ראש התוכנית ד"ר רפאל זגורי-אורלי על התפטרותו במחאה על ביטול תקני מרצים שפרשו לגמלאות. "בשל ההתפתחויות החמורות בחודשים האחרונים", כותבים הסטודנטים, "אשר הגיעו לשיאן במכתב ההתפטרות שהגיש ראש התוכנית, ד"ר רפאל זגורי-אורלי, להנהלת בצלאל, אין ביכולתנו וברצוננו לשתף פעולה עם הנהלה המובילה מהלכים הפוגעים באופן מהותי ורציני מאין כמוהו בתוכנית".

בסיום המכתב מוסיפים הסטודנטים כי הם "מבקשים להביע מחאה זו לא רק כסטודנטים, אלא כאמנים ואזרחים בישראל, החיים ופועלים במצב של הידרדרות מתמדת במצב האמנות והתרבות בארץ".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *