קול קורא לנשים בעלות שיער ארוך וכהה להשתתפות במיצג

נזקט אקיצי היא אמנית מיצג טורקיה-גרמניה מצליחה מאוד שמציגה בשנים האחרונות בכל העולם. היא תלמידתה המצטיינת של מרינה אברמוביץ, וכמוה היא משתמש בגופה ככלי המרכזי בעבודתה, שבוחנת גם את התרבות שהיא באה ממנה. נזקט הציעה מיצג במיוחד למרכז לאמנות עכשווית, בו היא ועוד שש משתתפות יצרו מעין פסל חי, אורמנט שמורכב מגופן ושערן של המשתתפות, […]

נזקט אקיצי היא אמנית מיצג טורקיה-גרמניה מצליחה מאוד שמציגה בשנים האחרונות בכל העולם. היא תלמידתה המצטיינת של מרינה אברמוביץ, וכמוה היא משתמש בגופה ככלי המרכזי בעבודתה, שבוחנת גם את התרבות שהיא באה ממנה.
נזקט הציעה מיצג במיוחד למרכז לאמנות עכשווית, בו היא ועוד שש משתתפות יצרו מעין פסל חי, אורמנט שמורכב מגופן ושערן של המשתתפות, שיהפכו למעין "עץ" ממנו גדלות עגבניות, אותן הן יאכלו לאט לאט. המיצג מתייחס לרעיון האורנמנט, המורכב מאלמנטים החוזרים על עצמם אך בעלי אופי אינדיוידואלי, ולרעיון קדום של מעגל החיים והמוות.
אנחנו מחפשים מתנדבות שירצו להשתתף במיצג, ושערן חום או שחור באורך של 50 ס"מ לפחות.
כל מי שמשתתפת תקבל, מלבד החוויה המיוחדת, תעודת השתתפות רשמית, צילום של המיצג חתום על ידי האמנית, וחמישה קטלוגים מתערוכות קודמות במרכז לאמנות עכשווית.
המיצג יתקיים ב-07.06, ואורכו כשעתיים, אבל יש זמן התארגנות לפני של כשעתיים נוספות. יש גם חזרה של מספר שעות יומיים קודם (ב-05.07).
אם אתן מעוניינות להשתתף אנא כתבו לאוצרת מעין שלף ב-
[email protected]

3 תגובות על קול קורא לנשים בעלות שיער ארוך וכהה להשתתפות במיצג

    אם היא מצליחה מאד, והCCA מממן לה תערוכה, אז למה צריך מתנדבים?
    שישלמו 400 ש"ח למשתתפת ומעיין לא תצטרך לחפש כל כך הרבה.

    אנגלמן אומר דברי חכמה, זה נדיר אבל זה קורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *