שרי גולן סריג נבחרה לעבוד בפרויקט creative time בניו יורק

ההשתתפות בפרויקט נערכת במסגרת מענק אוצרותי של ארגון ארטיס. מן הארגון נמסר כי שיתוף הפעולה בין ארטיס ל-Creative Time יעניק לאוצר הזדמנות להציג אמנות ישראלית בחו"ל תוך עבודה עם הצוות האוצרותי של creative time, לרכוש ידע מעמיק על הנעשה בשדה הבינלאומי ולפתח כישורים אוצרותיים מקצועיים שילוו את המשך פעילותו האוצרותית בארץ. מטרת המענק היא קידום […]

ההשתתפות בפרויקט נערכת במסגרת מענק אוצרותי של ארגון ארטיס. מן הארגון נמסר כי שיתוף הפעולה בין ארטיס ל-Creative Time יעניק לאוצר הזדמנות להציג אמנות ישראלית בחו"ל תוך עבודה עם הצוות האוצרותי של creative time, לרכוש ידע מעמיק על הנעשה בשדה הבינלאומי ולפתח כישורים אוצרותיים מקצועיים שילוו את המשך פעילותו האוצרותית בארץ. מטרת המענק היא קידום הכרה בינלאומית מעמיקה באמנות הישראלית, לצד הקניית ידע וניסיון מקיפים בפרקטיקה האוצרותית במרחב הציבורי ובתחום האמנות אשר עוסקת בקשר בין אמנות לחברה.
גולן סריג, ילידת קיבוץ אורים 1982, נבחרה מתוך מספר מועמדים ישראלים ותטוס לניו יורק בתחילת 2011. במהלך השנה היא תעבוד עם האוצר הראשי של creative time נאטו תומפסון, על הפרויקט  Living as a Form שיסקור את תחום האמנות ותרבות הנוצרת על בסיס עשייה חברתית. פרויקט זה יכלול ספר, אתר אינטרנט ותערוכה רחבת היקף שתוצג בניו יורק בסתיו 2011. התערוכה תתקיים ב-street Market  Essex ותהפוך את המרחב הציבורי למעבדה חיה בה יותר מ-30 אמנים בינלאומיים יציגו את השיטות ואת הניסיון שלהם בפיתוח מודלים אמנותיים חדשניים העוסקים בנושאים חברתיים בוערים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *