Art must be fun!!! – המלצות השבוע של הדס רשף בליווי יין, רצוי זול. 6.5.2010

והיום בתפריט: הרהורים, כמה פתיחות ותמונות ססגוניות. צבע טרי נפתח בתרועה אימתנית לפני יומיים. ישנן סברות שאומרות שאמנים לא צריכים להיות ביריד, ז"א פיזית, הם בגופם, ובטח שלא בפתיחה. אך הרי פתיחות הן טעם חיינו, מדי פעם, ולכן כולם כולל כולם היו שם, ועוד כמה. המילים הנשמעות ביותר היו עומס ואובר-דואז. ההמון שהגיע לפתיחה היה […]

והיום בתפריט: הרהורים, כמה פתיחות ותמונות ססגוניות.

צבע טרי נפתח בתרועה אימתנית לפני יומיים. ישנן סברות שאומרות שאמנים לא צריכים להיות ביריד, ז"א פיזית, הם בגופם, ובטח שלא בפתיחה. אך הרי פתיחות הן טעם חיינו, מדי פעם, ולכן כולם כולל כולם היו שם, ועוד כמה. המילים הנשמעות ביותר היו עומס ואובר-דואז.

ההמון שהגיע לפתיחה היה שקט. לא היה רעש אימתני, היו זמזומים, הרבה מאוד אנשים שהלכו בשקט, עם גב זקוף, רעשי נעלי העקב של הנשים, כוס יין הזכוכית שמולאה עד לחמישית הכוס נאחזה בזהירות, וגם נשתתה לאט, שכן למי יש כח לרדת שוב להדחף בתור בשביל עוד מזיגה קטנה, וגם לו בתמורה לפיסת גבינה איכותית.

ניסיתי לדמיין בחור עם גיטרה יושב על מזח ההאנגר ושר שירים, ועוד כמה מצטרפים, ופינת נשנושים, וזולה נחמדת.

בצבע טרי יש הרבה מאוד עבודות, לכל טעם וזן. מרמה בינונית עד לאיכותית במיוחד. גם בסלון הדחויים היו הרבה מאוד עבודות, מרמה נמוכה מאוד לאיכותית במיוחד.

הפייסבוק שלי הציג משחקי שמות נחמדים במיוחד: צבע דחוי, סלון טרי, ומגה בעיר.

איך הוא לא פוחד ליפול? טובי כהן בגלריה אנגל

איך הוא לא פוחד ליפול? טובי כהן בגלריה אנגל

היום, יום חמישי אבל יום שלישי לפסטיבל הצבע, 6.5.2010, כב באייר תש"ע.

בכל אופן, טרפת. מטירוף ומטרף, ועם זאת, כמה אירועים שהעיזו להתקיים אפילו בשבוע שכזה:

לפעמים זה לא משנה אם למדת ב-NYU, ברייקס או בסלייד. אם אתה לא מכיר את הנפשות הפועלות פה בארץ, זה לא פשוט להשתחל כאן פנימה. ואז לפעמים מגיעה אוצרת, נגיד רותם ריטוב, ונותנת את הבמה, נגיד לניר סגל, נגיד הערב. 'צ'ריטי' הוא דיאלוג עם החלל הייחודי של אפרט.ארט, והוא יפתח לקראתכם הערב.

ברוטשילד 69 הולכת להפתח תערוכה מיוחדת, אולי מרגשת, אולי מפחידה, במסגרתה הציבו האמניות שרון גלזברג ויעל יודקוביק את שלדה של הפילה אביבה, שמתה לפני 12 שנה בספארי ברמת גן. לצד מיצב השלד הפואטי, יוצג וידאו שמתאר את פעולת החפירה להוצאת השלדה מן האדמה ווידאו הרכבת השלד מחדש בחלל. 'אביבה דרכה של פילה', פייסבוק.

במוזיאון הקומיקס תערוכה 2/3 בסדרה הסוקרת את היסטורית הקומיקס המקומי משנות ה-90 ועד היום: 'X+Y קומיקס ישראלי 1995-2010', "בתערוכה זו מתקיים דיון בין יוצרי הקומיקס ובין שישה כותבים שהוזמנו במיוחד להתייחס לשפת הקומיקס העכשווית והשתקפות החברה הישראלית בו".

טובי כהן הבריטי נהיה סופרסטאר בזכות צילומי הפפרצי שלו כבר בגיל צעיר. הערב הוא הולך לפתוח בגלריה אנגל את התערוכה 'כרובים ומלאכים' שהולכת לתת לנו, הישראלים מלאי המטענים, מבט צילומי שונה על יהדות. התענגות על כנר על הגג, חרדים מנסים להתאבד בקפיצה מצוקים, וגרסה עדכנית לציורו של מאוריציו גוטליב "יהודים מתפללים בבית הכנסת ביום הכיפורים".

ארט-אטאק מפציצים הפתעות בהאנגר 2 בנמל (לצד הצבע), לתוכניה הציצו כאן.

שישי

בשעה 14:00 יחל בסלון הדחויים שבשוק הפשפשים שיח על אמנות ודחייה בניצוחה של גליה יהב על התזמורת שתכלול את הדס קידר על המפוחית, אליאסף קובנר על הטרומבון, ד"ר קציעה אלון על העוגב, מתן דאובה על האבוב, ויהושע סיימון על הקלרינט. יהיה מוזיקאלי.

ספירת מלאי – סיורי אמנות בתל אביב חוזרים! והפעם בתוכנית: אורי גרשט בגלריה נגא, יעל ברתנא בגלריה זומר, והאמן מרוז בג'ולי אמ.  יש להרשם מראש במייל [email protected] ולהכין 10 שקלים חדשים. פייסבוק.

חגית אלון אוצרת במוזיאון ישראל את התערוכה 'פשר החלונות', "אמצעות דימוי החלון באמנות תוביל התערוכה את הצופה בה למסע מבעד לעיניהם של אמנים במבטם אל העולם, אל סביבתם ואל תוכם פנימה", אבל מי האמנים? זאת לא אדע.

שישי-שבת

פרויקט 'בתים מבפנים' חוזר. לא מצאתי חיתוך לפי נושא, ולכן אין מושג ארכיטקטוני ירוק איפה כל האמנים מסתתרים, חוץ מהחבר'ה בקיבוץ גלויות 45 שיפתחו לקראתכם את הסטודיואים ויעקב ששון ב'הגג באלפסי 20'. לרשימת כל הבתים הפתוחים.

שבת

בבית האמנים הירושלמי נפתחות 3 תערוכות: 1. יהודית גואטה האצילית בנשים אצרה לדודו אביטבול תערוכה במסגרת נדבך 2. ישראל רבינוביץ אוצר תערוכה צבעונית לצלמת עדי בצלאל תחת הכותרת 'רגע ממשי' (פייסבוק), 3. שמונה-עשר היצירות שנבחרו לשלב הגמר של "פרס עדי להבעה יהודית באמנות ובעיצוב".

—-

ממש סנסציה כל סיפורו של ספנסר טוניק, ובעיקר, תמיד כייף להרגיש את הטראש הישראלי באסתטיקת התקשורת המקומית, והפעם, תחת הכותרת: "מסתמן: צילום העירום יתקיים רק בתל אביב". אני רק שיפצתי טיפה.

מחכה ומצפה, למי למי למי?

מחכה ומצפה, למי למי למי?

בערב הפתיחה והסיבוב המרכזי שעשיתי שכחתי מכל הבלגאן את המצלמה בבית. להלן הפתעות מיום אתמול.

טור זה מוקדש לאמי האהובה שחוגגת היום יום הולדת ומחליפה קידומת.

אה, ויש לי אתר חדש – הידד!

3 תגובות על Art must be fun!!! – המלצות השבוע של הדס רשף בליווי יין, רצוי זול. 6.5.2010

    רוצו לראות את העבודות יוצאות הדופן של אפרת פלג בסטודיו המושלם של דורית ברק בקיבוץ גלויות 45, במסגרת בתים מבפנים. הצצתי ונפגעתי
    מחר(שבת) רק מ 11-16 . תודה להדס על ההפניה

    תיקון טעות- אניסה אשקר מיוצגת על ידי נלי אמן ולא על ידי גלריה נגא כפי שמצוין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *