החל מיום ראשון: סדרת פרופילים יומית על אמנים ויוצרים בערוץ 98

החל מיום ראשון הבא, 7.3, תעלה בערוץ 98 סדרה חדשה, "סטודיו 98" – סדרת פורטרטים קצרים על עשרות יוצרים ואמנים מכל הארץ. הפרקים בסדרה ישודרו בימים ראשון עד חמישי, בשעה 18:57. "סטודיו 98" ישים מדי ערב זרקור על פועלו של אמן אחד. הסדרה באה לתת ביטוי בפעם הראשונה לשורה ארוכה ומגוונת של אמנים מרתקים, אשר […]

החל מיום ראשון הבא, 7.3, תעלה בערוץ 98 סדרה חדשה, "סטודיו 98" – סדרת פורטרטים קצרים על עשרות יוצרים ואמנים מכל הארץ. הפרקים בסדרה ישודרו בימים ראשון עד חמישי, בשעה 18:57.
"סטודיו 98" ישים מדי ערב זרקור על פועלו של אמן אחד. הסדרה באה לתת ביטוי בפעם הראשונה לשורה ארוכה ומגוונת של אמנים מרתקים, אשר אינם זוכים לחשיפה הולמת, גם בגלל שחלקם פועלים במרחבי הפריפריה וגם בגלל אי השתייכותם לסצנת האמנות המרכזית. הסדרה כוללת סרטים קצרים בני שש דק עד עשר דקות המצולמים בבית האמן על ידי הצלם עירן גיל.
מבין האמנים יופיעו בסדרה רוסלן סרגייב – עולה מרוסיה יוצר חיות ענק, מיכל אשכנזי – ניצולת שואה, פיני סילוק שהקדיש את עבודתו האחרונה לדי.ג'אים המובילים בישראל, סילבי פרי יובל, ציירת המתגוררת באילת ועוד עשרות שיופיעו מדי יום למספר דקות ספורות לספר את סיפור האמנות שלהם.
את הסדרה יזם ואצר האמן דורון פולק, נציג ארגון "מוזיאון האמנים הבינלאומי בישראל".
ערוץ 98, הוא ערוץ קהילתי המשודר ביס ובהוט, בו משדרות כמאה וחמישים קבוצות אזרחים מכל הארץ. ניתן למצוא בערוץ רצועות שידור של בני נוער, בעלי מוגבלויות, סטודנטים, קשישים, בעלי אג'נדה ממוקדת, דוברי שפות שונות וכדומה. הרעיון העומד מאחורי הפעלת הערוץ שאין בו עורך ראשי והתכנים מובאים כמו שהם

הסדרה תשודר החל מיום ראשון הבא (7.3) בימים א-ה בשעה 18:55, בערוץ 98.

עבודה של נורמה דרימר, מתוך הסדרה

עבודה של נורמה דרימר, מתוך הסדרה

עבודה של פיני סילוק, מתוך הסדרה

עבודה של פיני סילוק, מתוך הסדרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *