רב ערב 21.12.22

ערב רב מודפס – גיליונות 3+4 יוצאים! | תואר שני MA בלימודי תרבות במכללת ספיר | "שיעורים חיים" / אירוע נעילה בהשתתפות אמני ואמניות התערוכה

ערב רב מודפס – גיליונות 3+4 יוצאים!

לאחר הצלחת הגיליונות הראשונים משנת 2021, גיליונות 3 ו־4 של כתב העת ״ערב רב״ רואים אור בסתיו–חורף 2022. כל גיליון כולל מאה עמודים של מאמרים מקיפים ויצירות אמנות, ומשלב בין חומרי ארכיון ומאמרים חדשים שנכתבו במיוחד עבור מהדורת הדפוס ומתפרסמים לראשונה.

בין הכותבות.ים: בארי שוובסקי, חנה פרוינד־שרתוק, עלמה יצחקי, נעה מורדוך־סימונסון, קרן גולדברג, גליה יהב, רות מרקוס ורותי חינסקי־אמיתי, יונתן אמיר, יהושע סימון, סלבה גרינברג ורונן אידלמן.

אמניות.ים: מיכל בר־אור, ורד נסים, אסף גרובר, אדגר דגה, חביב קפצון, אריאלה שביד, רועי ויקטוריה חפץ, מיכל היימן, רעיה ברוקנטל, וכן פרויקט מיוחד של מערכת ערב רב בעזרת תוכנת הבינה המלאכותית DALL-E.

הגיליונות נמכרים במחירי עלות, וכל הזמנה מחזקת את האפשרות להמשיך את הפעילות גם בעתיד.

להזמנת הגיליונות במשלוח בדואר או באיסוף אישי:

https://www.erev-rav.com/print



תואר שני MA בלימודי תרבות במכללת ספיר

מטרת התכנית היא לפתח ולחזק מנהיגות אינטלקטואלית ומקצועית בזירות התרבות

זו התכנית היחידה בישראל המשלבת בין לימודי תרבות (Cultural Studies), שמספקים תובנות לגבי תופעות ומגמות בתרבות העכשווית, ובין לימודי מנהיגות ויזמות תרבות (Cultural Leadership), שמקנים מיומנויות מקצועיות מתקדמות ביזמות, באקטיבזם ובניהול תרבות.

הלימודים מתקיימים במהלך יום אחד בשבוע לאורך שנה ושליש, במתכונת היברידית (מפגשי זום ומפגשים פיזיים).

במסגרת התכנית, המשתתפים נפגשים עם דמויות מפתח במחקר ובעשייה תרבותית, יוצאים לסיורים, מקדמים פרויקט אישי של יזמות במסגרת "מעבדת תרבות", יוצרים רשתות השפעה ומפתחים הבנה של זירות התרבות והחברה, וכל זה כדי להעמיק את השפעתם על העשייה התרבותית, על כל גווניה.

סגל המרצים מונה את פרופ' נורית גרץ, ד"ר נדב אפל, פרופ' נעמה שפי, שירה לפידות, ד"ר עמרי הרצוג, ד"ר יעל שנקר, ד"ר טל פדר, פרופ' ליאת שטייר־לבני, יעלה חזות ינוקא, מיכל דיין ועוד.

ההרשמה בעיצומה!

לפרטים נוספים



"שיעורים חיים" / אירוע נעילה בהשתתפות אמני ואמניות התערוכה

גלריה עזריאלי של המכללה האקדמית הדסה

חמישי, 28.12.22 בשעות 20:00–22:00

לאחר שלושה חודשים של חקירת הקשר בין יצירה ולמידה תינעל בשבוע הבא התערוכה "שיעורים חיים".

הצטרפו אלינו לאירוע שסוגר את הפינות ומסכם את המחשבות שהצטברו אצל האמניות.ים המשתתפות.ים בעקבות מפגשים שערכו עם קבוצות לומדות ממגוון בתי ספר ומוסדות ללימודי אמנות.

הערב בנוי כמרתון של תרגילים מסכמים הנובעים משאלות אלה.

אמניות.ים משתתפות.ים: ליאב מזרחי, סטודיו גע, רונן אידלמן, מיטל קובו ואבשלום סולימן, ערן אייזנהמר.

הכניסה חופשית אך מותנית בהרשמה מראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *