רב ערב 13.10.22

קול קורא לחממת האמנים העצמאים 2023 | קול קורא: IN PRINT יריד ספרי אמנות | "Resting Bitch" / שרון בלבן | שרון בלבן – משוטטת ביתית

קול קורא לחממת האמנים העצמאים 2023

הפלטפורמה המקיפה והמצליחה בישראל לאמניות ולאמנים בראשית דרכם המקצועית

נפתחה ההזדמנות להציג בחממת האמנים העצמאים של צבע טרי, ולהצטרף לנבחרת הבוגרות והבוגרים של חממות צבע טרי לדורותיהן. חממת האמנים נועדה לשמש נקודת זינוק לאמנים עצמאים מבטיחים, לחשוף אותם לגורמי מפתח בשדה האמנות הישראלי והבינלאומי ולאפשר להם להתפרנס מכשרונם. היא מיועדת לאמניות.ים בתחומי הפיסול, הציור והצילום על כל גווניהם וסוגיהם, הנמצאים בראשית דרכם המקצועית, ואשר אינם מקיימים קשרי מסחר מחייבים עם גלריה ישראלית.

ההגשה פשוטה ונוחה, תיקי העבודות המקוונים יועברו ללא זיהוי שמי לוועדת הקבלה של יריד צבע טרי 2023, אשר תכלול אוצרות, גלריסטים ואמניות בכירות מהארץ ומן העולם. הרכב ועדת הקבלה מתחלף מידי שנה ויפורסם בהמשך.

מערכת הגשת הפרויקטים פתוחה עד 23.10.22

לא ניתן להגיש מועמדות בכל דרך אחרת או בכל מועד אחר.

כל המידע והפרטים בנוגע להגשת מועמדות נמצאים באתר שלנו.

להגשת מועמדות לחממת האמנים העצמאיים

קרדיט: צבע טרי

 



קול קורא: IN PRINT יריד ספרי אמנות

שבוע אחרון להגשה!

בית הנסן, גדליהו אלון 14, ירושלים

11-13.1.23

IN PRINT יריד ספרי אמנות יריד ספרי אמנות נוסד בשנת 2018 ומתקיים מדי שנה בירושלים כאירוע מבוסס אמנות. יריד ספרי האמנות כולל מגוון פרסומים מאת למעלה ממאתיים יוצרים בינלאומיים: החל מזִינים וספרי אמנות ועד לקטלוגים שאינם מודפסים עוד וספרי אמן במהדורות מיוחדות. בניהולן של ג׳נה רומנו ודניאל גורודנציק, היריד הוא ארגון עצמאי שתומך בעשייה המקומית במדיום הדפוס. מטרתנו היא לטפח יחסי חליפין בינלאומיים עם תעשיית ספרי האמנות באמצעות הזמנת אמנים להשתתף ביריד לצד ייצוג ותמיכה בפרי עשייתם של יוצרים מקומיים. במהלך היריד מתקיימים מספר אירועים, בהם פאנל, שיח אמן, השקות ספרים ועוד.

אנו מתכבדים להכריז על פתיחת קול קורא להגשות ליריד, שיתקיים זו השנה הרביעית בבית הנסן, מרכז תרבות לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה בירושלים. במהלך שלושת ימי היריד, משתתפים יזכו להציג ולמכור את ספרי האמנות שלהם, ליצור אינטראקציה עם מבקרים ולהכיר מקרוב את קהילת חובבי ספרי האמנות.

אנו מחפשות להרכיב קבוצה מגוונת המכילה יוצרים מקומיים ובינלאומיים, הוצאות ספרים, חברות דפוס קטנות, זִינים ועבודות מודפסות. השנה, אנו שמחות לבשר על גדילת היקף היריד ביחס לשנים קודמות במטרה לשלב כ־75 משתתפים. עם הרחבת היריד אנו מצפות גם לצמיחה במספר המשתתפים הבינלאומיים, לצד יוצרים מקומיים.

היריד משתרע על פני שתי קומות במבנה ההיסטורי, וכולל מבחר דוכנים, פרסומים, השקות ספרי אמנות, שיחות אמנים ועוד. שנה אחר שנה, IN PRINT יריד ספרי אמנות מעיד על חשיבותה של אמנות הפרינט גם בעידן הנוכחי.

הגשה ל־IN PRINT יריד ספרי אמנות 2023

רוצים להשתתף? הן מי שהציג בעבר והן מי שניגשים לראשונה מוזמנים להציע הצעות לדוכן, חצי דוכן או דוכן משותף.

מועד אחרון להגשה: 20.10.22 בשעה IST 23:59

בלינק: https://www.inprintartbookfair.art/he/open-call-info-2023

שאלות נפוצות: inprintartbookfair.art/faq

 

פרס IN PRINT יריד ספרי אמנות לאמן מבטיח

פרס IN PRINT יריד ספרי אמנות לאמן מבטיח יינתן השנה ליוצרים צעירים (אמנים, בתי הוצאה לאור, או קולקטיבים) אשר סיימו תואר ראשון או שני בחמש שנים האחרונות ופרסמו ספרי אמנות, ספרי אמן ו/או זִינים. מטרת הפרס היא להכיר במצוינות במדיום הדפוס ולעודד עשייה אמנותית הכרוכה ביצירת ספרי אמנות. פרטים נוספים לגבי הגשת מועמדות נמצאים בטופס ההרשמה ליריד.

לזוכים יוענק דוכן במסגרת IN PRINT 2023, בנוסף לאירוע השקה לספר שיתקיים במהלך ערב הפתיחה.



"Resting Bitch" / שרון בלבן

מרכז לאמנות ומחקר מעמותה ובית הנסן, גדליהו אלון 14, ירושלים
נעילה: 26.11.22
אוצרות: סלה־מנקה

Resting Bitch היא תערוכת יחיד של שרון בלבן, אחת הדמויות המרכזיות באמנות הווידיאו העכשווית בישראל. במיצב וידיאו מרובה מסכים, שנפרש על שתי קומות בבית הנסן, בלבן עוסקת בפירוק הגוף ובבחינתו מחדש ביחס לסביבה שבה הוא מתקיים. התערוכה היא תוצר של שיטוט במרחב הביתי – שיטוט שיש בו התבוננות אך גם פעולה מכווונת, ודרכו מזהה בלבן חוויה דומסטית מודחקת, חייתית וחושנית מצד אחד ואבסורדית ומלאת הומור מצד שני.

התערוכה בנויה כמיצב, לקסיקון וידיאו, שפורם ובונה את הגוף בסביבה הדומסטית. בלבן כ״משוטטת ביתית״ פטישיסטית, נצמדת ומזיזה, שופכת ומנענעת, רוטטת ובוחנת את המתח שבין הגוף הנשי הנוזל והפולט חיים ובין היומיום המאורגן כפס ייצור ביתי. התערוכה מחולקת למיצב של מעלה ומיצב של מטה: בחללי גלריית בית הנסן תצוגה מוזיאלית באופייה של ארבע עבודות וידאו, ובחלל התחתון (המרתף) מערך אדריכלי מבוכי שמזמין את הצופה ללכת לאיבוד.

תערוכת היחיד הראשונה של בלבן בארץ לאחר עשור (והגדולה שלה עד כה) פורשת את עולמה של יוצרת ייחודית אשר עובדת במיומנות עם הדימוי הנע. התערוכה מסמנת המשך של שיתוף פעולה ודיאלוג ארוך שנים בין בלבן לקבוצת סלה־מנקה ומרכז מעמותה.

התערוכה התאפשרה הודות לתמיכתם הנדיבה של קרן אוסטרובסקי, צילי צ׳רני מגלריית ZAZ ניו יורק, מפעל הפיס, עיריית ירושלים, מנהל התרבות וקרן היוצרים והרשות לפיתוח ירושלים.

שעות פתיחה

שני–חמישי בשעות 10:00–18:00, שישי 10:00–14:00, שבת 10:00–16:00

הכניסה ללא עלות

מראה הצבה מתוך "Resting Bitch", שרון בלבן, 2022, צילום: אלעד שריג



שרון בלבן – משוטטת ביתית

היא אמנית וידאו ומרצה שמגדירה את עצמה כ״משוטטת ביתית״. בהתאם לכך עבודותיה מבוססות על מפגשים לא צפויים בין אברי גוף לבין חומרי ניקוי, מיכלים וכלי בית. בימים אלה היא מציגה בחללי בית הנסן ומרכז מעמותה את התערוכהresting bitch , מקבץ של 12 עבודות וידאו המוקרנות על גבי 29 מסכים ומתפרסות על פני שתי קומות.

קוראים לה שרון בלבן והיא האורחת שלנו בלשם שמיים – פודקאסט התרבות של בית הנסן

להאזנה

1 תגובות על “רב ערב 13.10.22”

    …"אשר תכלול אוצרות, גלריסטים ואמניות בכירות מהארץ ומן העולם"
    ראוי תיקון!!
    …"אשר תכלול אוצרות ואוצרים, גלריסטים וגלריסטיות, ואמניות ואמנים בכירות ובכירים מהארץ ומעולם"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *