רב ערב 07.01.20

תערוכה חדשה בקיר האמן של סדנאות האמנים ירושלים | על החיים ועל המוות / לירון כהן, ג'ודית אשר וליזה לוריא | מפגש מעצבים לקראת שבוע העיצוב ירושלים 2020 | XO / תערוכת וידאו ארט קבוצתית

תערוכה חדשה בקיר האמן של סדנאות האמנים ירושלים

אלון קדם מארח את בועז לוונטל

פתיחה: חמישי, 9.1.20

אמן סדנאות האמנים אלון קדם מארח את האמן בועז לוונטל בקיר אמן חדש. מקבץ העבודות המוצג ב״קיר אמן״ זה מורכב משלוש מיני-סדרות ציורים, רק טעימה קטנה אך העדכנית ביותר מגוף עבודותיו הרחב והעשיר של לוונטל.

בעיניים צלולות: סדרת ציורי שמן על בד ושמן על נייר, 30-25 ס"מ, 2019.

הכוח המניע בסדרה זו הוא השאיפה להיסחף ולצלול כמה שיותר עמוק אל תוך מרחב החלל הציורי, בין הדברים, בין היצורים, בתוך הצבע, כאילו אין בד שמגביל פיזית את בועז לוונטל.

עולם המים: סדרת  ציורי צבעי מים על נייר כותנה, 20-25 ס"מ, 2019.

צבעי המים מזמנים תאונות ומאפשרים שליטה מאוד מוגבלת, ועל כן הדימוי הראשוני מתגלגל והופך למשהו אחר, לא אני. הרפרנס משמש רק מקפצה לעולם אחר.

הגזורים והדבוקים: סדרת עבודות בטכניקה מעורבת, (גירי פסטל, צבעי מים, שמן על נייר ,טושים, אקריליק והדבקות), 2019.

יחסים בין דמות ורקע, קשרים בין דמות והחלל בו היא מצויה, בין אדם לדימוי, בין חלום או דמיון לבין מציאות, בין צייר לצופה.

בועז לוונטל, מתוך סדרת ציורי צבעי מים על נייר כותנה, 20-25 ס"מ, 2019



על החיים ועל המוות / לירון כהן, ג'ודית אשר וליזה לוריא

תערוכה קבוצתית של תרבות חזותית תלויית מקום

בית הנסן, מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה
פתיחה: שישי, 10.1.20, בשעה 11:00
נעילה: 2.2.2020

היוצרות לירון כהן, ג'ודית אשר וליזה לוריא פעלו במשותף בבית הנסן ליצירת סדרת דימויים המתכתבת עם אופיו של המקום, הגן והמבנה, עברו ההיסטורי ומהותו בנרטיב האורבני המתחדש.

התערוכה נעה סביב המתח שבין החיים למוות, בין העבר להווה ובין הראליסטי לפנטסטי. המטמורפוזה העוברת מהסגירות והסטטיות אל עבר דינמיות והתחדשות הייתה הקו המנחה בעבודתן.

כל יוצרת פנתה ליצירה של נרטיב חדש הנשזר לסיפורו של החלל והמתחם. התוצרים החזותיים של עבודתן, אשר נוצרו בהשראת המקום, כוללים הקרנות מונפשות ודימויים גדולי ממדים על נייר וקנבס.

אירוע פייסבוק

ליזה לוריא



מפגש מעצבים לקראת שבוע העיצוב ירושלים 2020

שימו לב! נדחה לרביעי, 15.1, 19:30

שבוע העיצוב ירושלים, אירוע העיצוב השנתי של בית הנסן ביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת, יחגוג עשור להקמתו במהדורה אסקפיסטית במיוחד תחת הכותרת ״קרקס הבריחה״.
כמדי שנה, יוצא שבוע העיצוב בקול קורא נרגש למעצבים/ות להגיש הצעות להשתתפות במסגרותיו השונות, וגם השנה אנחנו שמחים להזמין אתכם/ן לשלוח, להציע ולחלום רחוק.
למי שרוצה לשמוע פנים מול פנים את הצגת התמה מפי צוות שבוע העיצוב, להשתתף בדיון, להעלות שאלות לקראת הגשה ולהיפגש עם מעצבים אחרים כמוכם/ן – המפגש הזה הוא עבורכם/ן.

ההגשות יתקבלו עד ל-19 בינואר 2020
כל פרטי ההגשה באתר שלנו



XO / תערוכת וידאו ארט קבוצתית

אתר, מוזיאון יפו, מפרץ שלמה 10

פתיחה: חמישי, 9.1.20, בשעה 20:00
אירוע נעילה: שבת, 11.1.20, בשעות 20:00-23:00

נירה פרג, אמנית ומרצה בכירה בשנקר, הזמינה אמניות, תלמידות לשעבר מהמחזור הראשון בהוראתה ועד היום, להסב את חלל ״אתר״ לתערוכת וידיאו רבת משתתפות.

עשר אמניות, חמישה קירות על גלגלים, עשרה מקרנים, עשר אוזניות ומסך אחד. נשים בלבד, וידאו בלבד, ניסוי כלים. מחשבות על פורמט אחיד, סינכרון לא מכוון, דו צדדיות וריבוי משתתפות. צורה ותנועה ורצון טוב להיות יחד.

אמניות מציגות: חמוטל אתר, חן ורסנו, טל אילן, לי ברבו, מיקה חזן בלום, נירה פרג, רביד פרידמן, רוני קרפיול, שאשא דותן, שוהם נוביק, תמר כץ.

XO  יוצג במשך סופ"ש אחד בלבד.

שישי, 10.1.20, בשעות 10:00-18:00

שבת, 11.1.20 בשעות 10:20:00

לארוע פייסבוק

תמר כץ, סטיל מתוך "השיעור", 2020

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *