רב ערב 17.09.19

עשו מנוי ל"ערב רב" | התכנית להכשרת אקדמאים להוראת אמנויות |  ״אינטימיות בין אנשים״ / תערוכה קבוצתית בגלריה האורגים | ״מי מפעיל אותך: משחק הכח בין המודע ללא מודע״

עשו מנוי ל"ערב רב"

עזרו לנו להמשיך לעשות עיתונות תרבות עצמאית, בועטת, מגוונת והוגנת

אתר האמנות "ערב רב" מתקיים על בסיס תרומות, מענקים ועבודתם המסורה של מתנדבים. האתר מקפיד לפרסם תוכן איכותי ולאפשר שיח מורכב על אמנות ישראלית ובינלאומית.
רוצים/ות לתמוך בהמשך פעילות האתר? עשו מנוי חודשי או העבירו תרומה חד-פעמית, והתחדשו בחולצה או תיק של "ערב רב".
מבצע לנרשמים/ות:
מנוי בסך 20 שקל לחודש – תיק בד של "ערב רב" במתנה.
מנוי בסך 35 שקל לחודש – חולצת "ערב רב" במתנה.
מנוי בסך 50 שקל לחודש – תיק וחולצה של "ערב רב" במתנה.
תרומה חד-פעמית בסך 150 שקל ומעלה – תיק וחולצה של "ערב רב" במתנה.
לתרומה לחצו כאן



 אמנים אקדמאים?

הידע והניסיון שלכם יכולים להפוך למקצוע!

התכנית להכשרת אקדמאים להוראת אמנויות במסלול רב-גילאי (א-י״ב) במדרשה – פקולטה לאמנויות, מיועדת לאקדמאים המעוניינים ללמוד לקראת תעודת הוראה או עוסקים בהוראה בפועל. התכנית כוללת לימודי חינוך לאמנויות והוראת אמנויות, והיא משלבת מרכיבים עיוניים, פדגוגיים, דידקטיים והתנסותיים לצד לימודי יסוד.
התכנית מבקשת לפתח את החשיבה החינוכית, לבסס את יכולתם של הסטודנטים להבין תהליכי למידה ויצירה מורכבים, את תהליכי ההתפתחות של ילדים ואת צרכיהם בהקשרים חברתיים ותרבותיים שונים. הלימודים מקנים ידע בדרכי הוראת האמנויות, תכנון לימודים והערכה בזיקה לתכניות הלימודים בבתי הספר ובהלימה לצרכים הייחודיים של תלמידים בכיתות הטרוגניות.

התכנית חד שנתית.
הלימודים מתקיימים במהלך יומיים בשבוע (יום לימוד ויום התנסות).

הצטרפו עכשיו לתכנית להסבת אקדמאים להוראת אמנות במדרשה – פקולטה לאמנויות, בית ברל.
נותרו מקומות אחרונים, מהרו להירשם.
לפרטים נוספים



 ״אינטימיות בין אנשים״ / תערוכה קבוצתית

גלריה ״האורגים״, חולון

פתיחה: חמישי, 19.9.19
נעילה: 18.10.19
אוצר: האמן משה דבש

אינטימיות היא סוגיה הנוגעת לכל אחד ואחת; אנו מתמודדים איתה בקשרים מיניים ורגשיים, כאשר אנו בודדים, ביחסנו עם המשפחה ועם החברה ככלל. בתקופה האחרונה, עם התקדמות הטכנולוגיה, מתגברת התחושה שהאינטימיות מאבדת מכוחה, הופכת לדבר קר המתקיים ברשתות החברתיות ובעולמות דיגיטליים, ושאנו כבני אדם מתנתקים מהיכולת לייצר ולחוש אותה. שנים עשר האמנים המשתתפים בתערוכה, המגיעים מכל רבדי החברה, מתמודדים עם שאלות אלו ואחרות באמצעות יצירות מגוונות ובוחנים את האינטימיות ממגוון היבטים.

גלריית האורגים היא גלריה צעירה הממוקמת בלב אזור התעשייה של חולון, עיר הממצבת את מעמדה כמרכז תרבות ויצירה. הגלריה נמצאת בחלל תעשייתי שעבר שיפוץ והסבה ומתבססת על שלושה עוגני פעילות: תערוכות פיסול לאמנים מוכרים ומצליחים, תערוכות לאמנים שלא זכו להכרה וחיזוק אמני העתיד.

הגלריה פתוחה לקבלת הצעות לתערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות ומנוהלת על ידי האוצרת יפה שוחטים עמרני, אמנית רב תחומית ומפסלת בזכוכית.

ימים ושעות פתיחה: שני-רביעי בשעות 16:00-18:00, חמישי-שישי בשעות 11:00-13:00

ניתן לתאם מראש ביקור של קבוצות במועדים נוספים

הכניסה לתערוכה ללא תשלום

כתובת – רח׳ האורגים 21, ביתן 4, חולון. עמוד פייסבוק

לדף אירוע

"רגינה מתחלפת", אולגה ירושלמי



״מי מפעיל אותך: משחק הכח בין המודע ללא מודע״

ערב לזכרו של פרופ׳ אריאל דרבסי

קהילת המוח הירושלמית, האוניברסיטה העברית בירושלים
בית הנסן, גדליהו אלון 14, ירושלים
חמישי, 26.9.19, בשעה 19:45

מחקרו האחרון של פרופ' אריאל דרבסי עסק בבסיס האבולוציוני של התנהגות האדם, ובפיתוח "תיאורית הבוס". הטענה העומדת בבסיסה של תיאוריה זו היא שהלא מודע הוא החלק הדומיננטי בתהליך קבלת ההחלטות בחיינו ("הבוס"), והמודע ("העובד"), למרות שלתחושתנו הוא הקובע, למעשה משרת את הלא מודע. פרופ׳ דרבסי טען שיחסי גומלין אלו עוצבו במידה רבה על ידי תהליכים אבולוציוניים שמקדמים התנהגויות המועילות להישרדות ולהתרבות.

בערב זה נסקור את המחקר העוסק בהתנהגות האנושית ובקבלת החלטות בתחומים שונים שאותם בחנה תיאוריית הבוס: תפקיד הלא המודע בתפיסה (פסיכולוגיה) ובקבלת החלטות (כלכלה), וכיצד ההתנהגות האנושית עוצבה ע"י האבולוציה לאור הידע הגנטי החדש על האדם הקדמון (גנטיקה).

ההשתתפות באירוע מותנית בהרשמה מראש. להרשמה לחצו כאן

דף אירוע

פרופסור אריאל דרבסי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *