רב ערב 20.08.19

התכנית להכשרת אקדמאים להוראת אמנויות במדרשה | הקרנת הסרט הדוקומנטרי "ההתגלות של הילמה אף קלינט" | אירועי הקיץ בבית הנסן בסימן מאה שנים לתנועת הבאוהאוס

אמנים אקדמאים?

הידע והניסיון שלכם יכולים להפוך למקצוע!

התכנית להכשרת אקדמאים להוראת אמנויות במסלול רב-גילאי (א-י״ב) במדרשה – פקולטה לאמנויות, מיועדת לאקדמאים המעוניינים ללמוד לקראת תעודת הוראה או עוסקים בהוראה בפועל. התכנית כוללת לימודי חינוך לאמנויות והוראת אמנויות, והיא משלבת מרכיבים עיוניים, פדגוגיים, דידקטיים והתנסותיים לצד לימודי יסוד.
התכנית מבקשת לפתח את החשיבה החינוכית, לבסס את יכולתם של הסטודנטים להבין תהליכי למידה ויצירה מורכבים, את תהליכי ההתפתחות של ילדים ואת צרכיהם בהקשרים חברתיים ותרבותיים שונים. הלימודים מקנים ידע בדרכי הוראת האמנויות, תכנון לימודים והערכה בזיקה לתכניות הלימודים בבתי הספר ובהלימה לצרכים הייחודיים של תלמידים בכיתות הטרוגניות.

התכנית חד שנתית.
הלימודים מתקיימים במהלך יומיים בשבוע (יום לימוד ויום התנסות).

הצטרפו עכשיו לתכנית להסבת אקדמאים להוראת אמנות במדרשה – פקולטה לאמנויות, בית ברל.
נותרו מקומות אחרונים, מהרו להירשם.
לפרטים נוספים



הקרנת הסרט הדוקומנטרי "ההתגלות של הילמה אף קלינט"

והרצאה של רותי דירקטור, אוצרת התערוכה "יש עידן חדש: על הרוחני באמנות"

מוזיאון תל אביב לאמנות, אולם אסיא
חמישי, 22.8.19, בשעה 19:00

במסגרת התערוכה "יש עידן חדש: על הרוחני באמנות", בה מוצגות לראשונה בישראל יצירות האמנות המרהיבות של הילמה אף קלינט, הציירת השוודית בת המאה ה-19, תתקיים הקרנה של הסרט הדוקומנטרי ״ההתגלות של הילמה אף קלינט״

לפני ההקרנה תערך שיחה עם רותי דירקטור, אוצרת התערוכה, על סיפורה יוצא הדופן של הילמה אף קלינט, על ההיסטוריה של האמנות כסיפור דינמי ועל האפשרות לכתוב מחדש את תולדות האמנות המודרנית.

תקציר הסרט: הילמה אף קלינט לא הייתה גבר ולא ישבה בבתי הקפה הבוהמיינים של פריז או וינה. בראשית המאה ה-20 אלה היו תנאי הקבלה לעולם האמנות. אבל בסטודיו שלה בשטוקהולם, אף קלינט ציירה לא פחות מ-193 ציורים מופשטים עוצרי נשימה, הרבה לפני שקנדינסקי (הנחשב למבשר הז'אנר) חלם לעשות זאת.


לרכישת כרטיסים:
חמישי, 22.8.19, בשעה 19:00
http://bit.ly/ANewAge220819

שישי, 6.9.19, בשעה 11:00
http://bit.ly/ANewAge060919

שישי, 27.9.19, בשעה 11:00
http://bit.ly/ANewAge270919

הכניסה למוזיאון כלולה בכרטיס הסרט
מספר המקומות מוגבל

הילמה אף קלינט, נעורים, עשרת הגדולים ביותר, מס׳ 3, קבוצה 4, 1907. באדיבות קרן הילמה אף קלינט



אירועי הקיץ בבית הנסן בסימן מאה שנים לתנועת הבאוהאוס

בית הנסן, מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה ירושלים

25-31.8.19

בית הנסן – מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה, חוגג מאה שנים להקמת בית הספר לעיצוב ואדריכלות "באוהאוס". הקהל הרחב מוזמן לשלל אירועים ופעילויות בהשראת הסגנון הבאוהאוסי בשבוע של יצירה, הנאה ולמידה לכל המשפחה.

בשבוע האחרון של אוגוסט יתארחו במתחם בית הנסן סדנאות יצירה בגינה; הצגות לילדים מבית היוצר של תיאטרון הקרון; סיור אדריכלי במתחם; הקרנות סרטים לילדים וסרטים דוקומנטריים לאור ירח; קוביות ענק לקטנטנים; סדנאות טכנולוגיות של ״Pico Kids״ והופעה מיוחדת של קורין אלאל וערן צור במלאת 30 שנה לאלבום האגדי ״אנטארקטיקה״.

במהלך אירועי הקיץ תוצג בגלריות בית הנסן התערוכה ״New Perspectives Exhibition BAUNOW״, שיתוף פעולה יצירתי בין התוכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל ואוניברסיטת אנהלט בדסאו, גרמניה, בו משתתפים כ-20 מעצבים-יוצרים מכאן ומשם. תוצרי הפרוייקט המוצגים בתערוכה מציעים מבט עכשווי על הערכים והעקרונות שביסס בית הספר המיתולוגי ״באוהאוס״.
התערוכה בתמיכת בית הנסן ותוצג החל מה 15 באוגוסט ועד ה14 בספטמבר.

לפרטים נוספים באתר בית הנסן

לארוע בפייסבוק

ימים ושעות פתיחה:

ראשון-שלישי בשעות 18:00-10:00

רביעי-חמישי בשעות 22:00-16:00

שישי בשעות 14:00-10:00

שבת בשעות 18:00-10:00

אריך קונסמולר, באדיבות ארכיון הבאוהאוס וסטפן קונסמולר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *