רב ערב 09.07.19

״מייקינג-אוף״ – קבוצות סיורי סטודיו המתמקדים בתהליכי יצירה | חנות פופ-אפ עיצוב ולייף סטייל ישראלי של קרן שביט | "אחרי המהפכה, מי ינקה את הזבל?" | "סאבלט", קניון תרבות זמני

״מייקינג-אוף״

קבוצות סיורי סטודיו המתמקדים בתהליכי יצירה

בהנחיית מרב שין בן-אלון

מסע בין סדנאות של אמנים ואמניות מרכזיים בשדה הוא אפשרות נוספת להתבונן באופיו המרתק של תהליך היצירה דרך עיניהם של יוצרים ויוצרות עכשווים.

כל מפגש יתמקד בביקור סטודיו אצל אמן או אמנית אחת ובפרויקט מכונן אחד שהיווה עבורם נקודת מפנה: ספר אמן, תערוכה מוזיאלית, שיתוף פעולה וכו', דרכו נתבונן לעומק בהיבטים השונים של ״איך הם עושים את זה״: מהי נקודת המוצא של הפרויקט? כיצד מוגשת ההצעה לעבודה? מה הם ההיבטים הטכניים והפיננסיים? מתי מתרחשת פריצת דרך?

הסיורים יונחו על ידי מרב שין בן-אלון, אמנית רב תחומית הפועלת בארץ ובחו"ל. במקביל לשנים של הוראה כמרצה במוסדות מובילים, בן-אלון חוקרת ויוצרת כלים ושיטות לפיתוח תהליכי יצירה במסגרת סדנאות והנחייה אישית.

הסדרה מורכבת מחמישה מפגשים שיתקיימו אחת לחודש בימי ראשון בערב בתל אביב, בתאריכים: 14.7.19, 18.8.19, 15.9.19. בכל ערב יערכו שני סיורים, קבוצה א' בין השעות 18:00-20:00 וקבוצה ב' בין השעות 20:00-22:00. כל מפגש יכלול שיחה ודיון שמטרתם להקנות כלים להתבוננות, לפרשנות ולעבודה אישית, והם מתאימים לאמנים מתחומים שונים, לאוצרים ולשוחרי אמנות.

מספר המשתתפים מוגבל! יש להרשם מראש.

מומלץ מאד להרשם לסדרה כולה או למספר מפגשים ולקבל הנחה, אך ניתן להרשם גם למפגשים בודדים.

לטופס הרשמה – כאן, לפרטים נוספים: 050-7449526

צילום: רמה אמיר



חנות פופ-אפ עיצוב ולייף סטייל ישראלי של קרן שביט

עליית הגג של בית הנסן

שלישי-שישי, 16-19.7.19
בית הנסן מארח לארבעה ימים את חנות הפופ-אפ של קרן שביט, המתמקדת בעיצוב ולייף סטייל ישראלי: אופנה, אביזרים ופריטי עיצוב ברוח קיצית ים תיכונית.

קרן מביאה איתה את קולקציית הקפסולה החדשה שלה, המתאימה לאקלים הים תיכוני. זוהי קולקצייה של שמלות קלאסיותת ואל זמניות מבדי כותנה קלים, רכים, אווריריים ולא שקופים. כל שמלה שוקלת כ-100 גר'. הבדים מודפסים בעבודת יד ועוצבו על בסיס ציוריה של שביט, תוך שימוש בפלטת גוונים רחבה. השנה תוצג לראשונה גם קולקציית חולצות טי לנשים ולגברים בהדפסים מקוריים.
מעצבות ישראליות נוספות שייקחו חלק באירוע: אורנה ליפשיץ, יעל נעמן, צופנת Zofnat ותמי אשד.

בנוסף, ימכרו אביזרים משלימים לקיץ ולחופשה: סלים, מגבות ים, תיקי קש, סבונים וניחוחות של סטודיו מעפילים, סנדלי ״saltwater״ וקבקבי העץ השבדים ״קלוגס״ במגוון צבעים ודגמים.

שעות פתיחה: שלישי-רביעי בשעות 10:00-18:00, חמישי בשעות 10:00-21:00, שישי בשעות 09:00-14:00



"אחרי המהפכה, מי ינקה את הזבל?"

שיחה בין האוצרת מירה לפידות והאמנית מירל לדרמן יוקליס

מוזיאון ישראל, ירושלים
שלישי, 23.7, בשעה 18:00

השיחה תתקיים באנגלית | מקומות מוגבלים, נא להירשם מראש



"סאבלט"

קניון תרבות זמני

הפרסה 3, ירושלים

ובעת הזו בה יש מסך לכל כיס ולכל ילד, יקום בירושלים קניון חדש בקולנוע ישן: מרכז חיים שוקק ליצירה בלב אזור תעשייה. יחד נשיב לחיים את קסמו של ״המסך הגדול״, נאבק את קולנוע ״רב חן״ הנטוש ונפתח בתרועות את ״סאבלט״ – קניון תרבות זמני, בלי חוקים, בלי הפרדות ואולי גם בלי כיסאות.

״סאבלט״ יתפרס על פני שמונה שבועות, 2000 מטרים, שבעה אולמות, ויכלול קולנוע ותערוכות, הופעות והפתעות, פרפורמנס ומסיבות.

כרטיסים – www.subletevents.com

לפרטים נוספים – באוונט הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *