רב ערב 12.02.19

ערב מסעות בלתי אפשריים בפ״ת | ״רקמת חיבור״ תערוכה קבוצתית בהנסן | גוף זר ב-P8 | פסטיבל פירמידה זמנית לשירה 1# בחיפה

נסיעת לילה // ערב מסעות בלתי אפשריים

לכבוד נעילת התערוכה "הזדמנות אחרונה לראות", יערך במוזיאון פתח תקוה לאמנות מפגש ספרותי-מוזיקלי בנושא מסעות בלתי אפשריים. המשוררת ועורכת הספרות שרי שביט תארח את הסופרים דרור משעני ורון דהן ואת הזמרת אלה רונן לערב שכולו סיפורים, מסעות ומילים. האירוע יפתח בסיור מודרך בין היצירות בתערוכה, שילווה בקטעי שירה וטקסטים מספרי מסע. בתום הסיור המשותף, נתכנס יחד בחלל עם כוס סיידר חם, לשיח חורפי על ספרים ומוזיקה שנולדו תוך כדי מסע; נקריא, נשיר ונאזין.

מחיר כרטיס: 40 ₪. מספר המקומות מוגבל, מומלץ להירשם מראש. לינק לרכישת כרטיסים: https://eventbuzz.co.il/dhwuk

משתתפים: שרי שביט – סופרת, משוררת ועורכת ספרות | דרור משעני – סופר מתח וחוקר ספרות | רון דהן – סופר



״רקמת חיבור״ תערוכה קבוצתית

אוצרת: גבי המבורג פימה

פתיחה: יום חמישי, 14/2/19 בשעה 19:30 | נעילה: 15/3/19
בית הנסן, מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה ירושלים, גדליהו אלון 14, ירושלים

הכניסה חופשית

"רקמת חיבור" בהגדרתה הפיזיולוגית היא רקמה התומכת באיברים או ברקמות אחרות ותפקידה לספק תמיכה מבנית, לקשור, להפריד, להגן או לרפד. התערוכה 'רקמת חיבור' מבקשת גם היא לפעול כמעין רקמת חיבור במציאות של סכסוך ושל הפרדה. התערוכה מסכמת ובוחנת מפגשים שהתקיימו במהלך השנתיים האחרונות בין אמניות ואומניות יהודיות ופלסטיניות המגיעות ממגוון הקשת הדתית והפוליטית. לאורך התהליך הממושך התברר כי יש סיכוי לייצר זיקה ואף לבנות חיבורים עדינים ואינטימיים. באמצעות שימוש בטקסטיל, רקמה פיזית ומטאפורית, ועל ידי השילוב בין הרוקמות הפלסטיניות ואמניות ״סטודיו משלך״, התערוכה חושפת כיצד כרוכות וחולפות זו דרך זו זהותן הנשית, הלאומית והדתית של הנשים. דרך החשיפה התערוכה מבררת האם סולידריות על בסיס מגדרי תוכל לייצר סולידריות לאומית, מבקשת לבחון את מגוון הסוגיות בהן יכול להיתכן מפגש והאם הוא מונח ממש בגבול המתפוגג בין הארט לקראפט.

פרטים נוספים באתר בית הנסן



מרים וילנר, משיח, 2018



גוף זר / Foreign Bodies

ליאור גריידי בגלריה 8P
אוצרת: רווית הררי    

פתיחה: 14.2.19 נעילה: 16.3.19שיח גלריה: 2.3.19

ב"גוף זר", תערוכת היחיד החדשה של ליאור גריידי בגלריה P8, מוצג מיצב תלוי מקום המורכב מאוסף ייצוגים של אלמנטים ואובייקטים מעולם הרחצה, הניקיון, ההיטהרות והגוף. זוהי תערוכה אישית ואינטימית, העוסקת בקול היחידאי והמינימליסטי המחפש אחר גוף נעדר, אשר נוכחותו הפיזית מורגשת היטב בחלל למרות העדרו. גריידי מייצר מרחב של התייחדות גופנית שעולה ממנו כמיהה לאינטימיות ולתשוקה, ושמושג הבזות שטבעה קריסטבה נרמז בו כמעט בעל כורחו.



פסטיבל פירמידה זמנית לשירה 1#

מופע ראשון: 12.2.19, 19:00

ברחבת עיריית חיפה יתקיים בפעם הראשונה ״פסטיבל פירמידה זמנית לשירה ואמנויות״, יוזמת המגזין המקומי ״אלת המסטיק״. בפסטיבל יופיעו אמני פרפורמנס, משוררים ומשוררי הייקו. התכנית תתעדכן לאורך הערב.

עמוד האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/379120799568126

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *