רב ערב 25.09.18

"הצעות לניווט", אירוע פרפורמנס מוזיקלי חד-פעמי | הושענא רבה בבית אבי חי | תמיר צדוק, "עוטף עזה" | אירועי הדיר, בית מרזח ושוקת מבית משק עפאים לחקלאות בת-קיימא | סדנת ציור חוץ עם דיאנה קוגן וגבריאלה קליין

"הצעות לניווט", אירוע פרפורמנס מוזיקלי חד-פעמי 

לכבוד נעילת מקבץ התערוכות

מוזיאון פתח-תקווה לאמנות
אוצרת: הדס מאור
שבת, 29.9.18, בשעה 20:00

ערב פרפורמנס חד-פעמי והזדמנות אחרונה לראות את עבודותיה המרשימות של האמנית הצרפתייה טטיאנה טרובה, המוצגות לראשונה בישראל. האירוע האמנותי מציע אפשרות לחוות מחדש את החלל המיוחד שיצרה טרובה דרך מופעים המגיבים לחלל וליצירה ומאירים באור חדש את היחסים שבין חלל וגוף ובין תנועה וסאונד. האירוע הוא המשך ישיר לפעולות האוצרות של הדס מאור, שבהן נבחנה ההתייחסות לנוכחותו של הגוף בחלל התצוגה ולמערך היחסים האפשרי בין הצופה לבין האובייקט המוצג.
על המופעים:
מיכל אופנהיים, "הצעות לניווט". מיכל, אמנית קול, תציג מופע המגיב בקול אנושי ליחסי החלל והזמן בעבודתה של האמנית טטיאנה טרובה. עם אורית פרנקל, חוה בת-חיים, מיכל אלקנה.
Wackelkontakt": כולם יודעים את זה". קומפוזיציה תלוית-חלל המורכבת משני חלקים שונים, המתייחסים לשני החללים השונים בתערוכה של טרובה. עם תומר דמסקי, מרקו מילבסקי, איל ביטון.
התערוכות הננעלות:
טטיאנה טרובה (איטליה/צרפת), "האטלס הגדול של הדיסאוריינטציה".
יערה צח, "ספק בלתי סביר".
מקבץ עבודות וידיאו של דור גז, טליה הופמן, ראפת חטאב, דנה לוי.



הושענא רבה בבית אבי חי

מוצ"ש, 29.9.18, מהשעה 21:00

חותמים את סוכות בחגיגה לילית של חילופי העונות בטבע, בגוף, בנפש וברוח.
בין המשתתפים: להקת אורות, יעל דקלבאום, אלון עדר, שלמה גרוניך, דניאלה ספקטור, טריו Akialam, יונתן בלומנפלד, נעמי חשמונאי, שלמה דהרמה, רות קרא-איוונוב-קניאל, הדס בלס, האדריכלית ענת פרנקל, דניאל גורי דה-לימא, נועם שוסטר אליאסי ועוד.
לפרטים נוספים, כאן.

 



תמיר צדוק, "עוטף עזה"

הגלריה בבארי

אוצרת: ד"ר זיוה ילין
פתיחה: שישי, 28.9.18, 19:00
נעילה: 20.10.18

תמיר צדוק חותר בתערוכתו "עוטף עזה" תחת מוסכמות ייצוג וסטריאוטיפים המקובעים סביב זהויות בתרבות הפופולרית המקומית. בחריפות אירונית ובהומור שנון הוא מאמץ סוגות צילום שונות – צילום חובבני, צילום עיתונאי, צילום מלחמה, או צילום סטודיו – ומפעיל אותן כדי להתבונן דרכן בעוולות ובקונפליקטים הבוערים של החברה הישראלית סביב סוגיות של זהות פוליטית, מגדרית ותרבותית ובעיקר בנושאים הקשורים בגבריות, צבא, לאומיות, ערביות ומזרחיות.
בפתיחה יופיע דניאל סלגניק במופע קאנטרי-פולק מקורי בעברית ובאנגלית.
שיח גלריה יתקיים בנוכחות האמן בשבת, 29.9.18, בשעה 13:00.

תמיר צדוק, מתוך התערוכה "עוטף עזה", 2018

 



אירועי הדיר, בית מרזח ושוקת מבית משק עפאים לחקלאות בת-קיימא

רביעי, 26.9.18, הופעה חיה של תזמורת הרחוב הירושלמית ב-20:00 וב-21:30.
רביעי, 10.10.18, DJ Haristo בערב של R$B, Hip Hop & Old School.
שלישי, 16.10.18, בשעות 20:30–23:30 – משק 29 משתלטים על משק עפאיים, שלוש הופעות בשלוש שעות: דונדו והכבישים, מנצ'ו והעשבים וגיא אנד איי.
רביעי, 24.10.18, DJ Balaboosta עם מוזיקת עולם מתובלת בצלילים שבטיים ואתניים.
שעות פתיחה: א'–ה', 19:00 עד אור הבוקר, ו', 12:00–16:00, מוצ"ש, מ-21:00.

צילום: קירה קלצקי



סדנת ציור חוץ עם האמניות דיאנה קוגן וגבריאלה קליין

בעקבות התערוכה "אפקט הוקני"

פארק החורשות, הכיכר המרכזית, תל-אביב
שבת 29.9.18, 10:00–13:00

הסדנה תימשך כשעתיים. לאחר מכן נחזור לגלריה 8P, נדבר על הציורים שנעשו במהלך המפגש ועל החוויה של לצייר בחוץ ולצייר מהתבוננות וגם על התערוכה עצמה.
התערוכה אפקט הוקני מכנסת מבט על גוף עבודות שנעשה מחוץ לכותלי הסטודיו. היא מאירה דווקא את העבודות הקטנות, כביכול משניות ונלוות לעשייתן הראשית-מרכזית של ארבע האמניות, ומגלה כך את מקומן. אלמנט משותף עקרוני הוא הציור באוויר הפתוח או בחללים זרים, בהשראת דייוויד הוקני.
כל משתתף מביא את חומרי העבודה המתאימים לו. לא כדאי להביא שמן או חומרי ציוד מסורבלים. המפגש קצר וכדאי לעבוד עם חומרים קלים לניוד. יש להצטייד בכובע, מים וסנדוויץ'. האירוע יתקיים בצל.
במקרה שלא מוצאים אותנו בפארק ניתן להשיג בנייד:
דיאנה, 0503707061
גבריאלה, 0523602883

נעם ונקרט, "זוג", גואש על נייר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *