רב ערב, 12.6.18

Teddy Talks & Practice – סדנת כלים מעשיים לאמנים | "מחנה משותף", תערוכה קבוצתית בגלריה המדרשה | "And Now", לי ינור בגלריה זימאק | "הורה", מופעים אחרונים – הגרלת כרטיסים לקוראי רב ערב!

Teddy Talks & Practiceסדנת כלים מעשיים לאמנים

הגלריה החדשה סדנאות האמנים טדי, ירושלים

מנחה: סאלי הפטל נוה, אוצרת עצמאית ומרצה
ימי שישי, 29.6.18, 6.7.18, 13.7.18, 20.7.18, בשעות 10:00–13:00
(ב-6.7.18 המפגש יתחיל ב-09:00)

הגלריה החדשה סדנאות האמנים טדי והאיגוד המקצועי של האמנים הפלסטיים בישראל שמחים להציע סדנה המתמקדת בכתיבת הצהרת אמן, גיבוש תיק עבודות ופרזנטציה (באנגלית). הסדנה תכלול ארבעה מפגשים בני שלוש שעות כל אחד.
בעידן הדיגיטלי, שבו התקשורת המקצועית מתנהלת על-פי רוב ברשתות החברתיות או בדואר האלקטרוני, להצהרת אמן ותיק עבודות חשיבות רבה. כלים אלו הם כרטיס הביקור של האמן, ועשויים להשפיע במידה רבה על המשך התקשרותו עם הגורם המקצועי. במסגרת סדנת הכלים נלמד איך לנסח ולדייק את הצהרת האמן, לבנות תיק עבודות מקצועי, ונתרגל פרזנטציה פרונטלית קצרה בשפה האנגלית.
המפגשים יוקדשו לגיבוש וניסוח הצהרת אמן, להבנת הכללים בעריכת תיק עבודות והכנה והצגה של מצגת בשפה האנגלית.
הסדנאות מופקות בסיוע האיגוד המקצועי של האמנים הפלסטיים בישראל, ע״ר 58-037942-8.
לפרטים על הטבות חברי האיגוד והפעילויות, היכנסו ללינק להצטרפות לאיגוד.
עלות הסדנה: 400 ש"ח.
יש להירשם ולשלם מראש. פתיחת הסדנה מותנית בשמונה משתתפים ומוגבלת לעשרה משתתפים.
להרשמה אנא שלחו פרטים לכתובת המייל: [email protected]
ההשתתפות בסדנה דורשת ידע מקדים בהכנת מצגות. יש להצטייד במחשב אישי בכל מפגש.



"מחנה משותף", תערוכה קבוצתית בגלריה המדרשה

הירקון 19, תל-אביב

אוצרת: רותי סלע
10-16.6.18, התארגנות והקמת התערוכה
14.6.18, בשעה 19:30, פתיחת התערוכה ומסיבה

הצצה חד-פעמית לשבוע של הקמת תערוכה על-ידי סטודנטים מהמדרשה, הפקולטה לאמנויות בבית ברל. תהליך ההקמה יהיה גם הוא מוצג לקהל כחלק מהאירוע: בלילות ניתן יהיה לצפות באירוע דרך חלונות הגלריה הפונים לרחוב, ובשעות פעילות הגלריה אפשר יהיה גם להיכנס לחלל. מיצגים, הקרנות ומיצבים שונים שמספרים סיפור על שיתוף פעולה, קהילה ומכנה אחד משותף.
הכניסה חופשית.
לינק לאירוע בפייסבוק



"And Now", לי ינור

תערוכת יחיד בגלריה זימאק לאמנות עכשווית, תל-אביב

שיח גלריה ואירוע נעילה: חמישי, 14.6.18, בשעה 19:30
נעילה: 15.6.18

השיח ייערך עם האמנית לי ינור, אוצרת התערוכה נטע אשל ומבקר הקולנוע והאמנות והאוצֵר מאוריציו דה-בוניס (Maurizio De Bonis), מחבר הספר "הרוח והרימון: צילום ישראלי עכשווי".
תערוכת היחיד של האמנית לי ינור מזמינה את הצופה לעולם ייחודי שבו הגוף מבטא את השפה הסודית של הנפש. בתערוכה מוצג אוסף של עבודות מתקופות שונות, המייצר מבט שמפרק, מרכיב, מגדיל, מבודד ומקבל משמעויות והקשרים חדשים. תהליך העבודה של ינור כולל לעתים הוצאת דימויים מתוך עבודות וידיאו. כך היא מקפיאה תנועה המאפשרת לצופה לשהות ברגע, לשלוט בזמן. בתערוכה מוצגות עבודות וידיאו חדשות לצד אמולסיות על בד שאיתן ינור חוזרת אל עבודת הפיתוח של תחילת ההיסטוריה של הצילום. היא ״מציירת״ עם החומר הרגיש לאור בחדר החושך ומדפיסה את הבדים בהדפסה ייחודית. נוסף לכך מוצגות הדפסות צילום על ניירות אורז, עבודה שצולמה בסופר-8 והולוגרמות.
התערוכה היא המשך לאירוע "And Now" שהתקיים בסוזן דלל, ובו הוצגו כמה מעבודות הווידיאו בחלל שאינו מיועד בדרך כלל להצגת אמנות. כך איפשר החלל חוויה אחרת במהלך של מיצב-וידיאו, מיצג והקרנת סרט.
גלריה זימאק, רח' ה' באייר 68, תל-אביב. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי, 09:30–20:00, שישי, 09:30–15:00.



"הורה", מופעים אחרונים

המשכן לאמנויות הבמה, תל-אביב

שישי, 15.6.18, בשעה 21:00, שבת, 16.6.18, בשעה 21:00

להקת המחול בת-שבע מעלה מופעים אחרונים לעונה של "הורה" מאת אוהד נהרין, מופע סוחף בהשתתפות 17 הרקדנים של הלהקה, שנמצאים על הבמה לאורך המופע כולו. נהרין: "'הורה' מעידה קודם כל על עצמה, ומציעה לצופים הרבה נקודות התייחסות. האתגר הוא לא לאפשר לנקודות ההתייחסות האלה למנוע מאיתנו התנסות רעננה. יצרתי בכוונה הרבה שיאים, ולשיאים יש מקצב משונה. מה שמאחד את היצירה הוא לא רעיון או סיפור מסוים, אלא המתח שבין האלמנטים שבה".

זוג כרטיסים למופע ביום שישי יוגרל בין קוראי "רב ערב" שישלחו מייל.

מתוך "הורה", מאת אוהד נהרין. צילום: גדי דגון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *