רב ערב 03.04.18

עשו מנוי ל"ערב רב"! | "ממחאה לנחמה" במוזיאון פ"ת | "זהות עצמית", קבוצת אמן-בעירו מכפר-סבא | "סוף עונה", רעות פרסטר | "קורפוס", נעמי סלייני והדר מיץ

עשו מנוי ל"ערב רב"!

עזרו לנו להמשיך לעשות עיתונות תרבות עצמאית, בועטת, מגוונת והוגנת

אתר האמנות "ערב רב" מתקיים על בסיס תרומות, מענקים ועבודתם המסורה של מתנדבים. האתר מקפיד לפרסם תוכן איכותי ולאפשר שיח מורכב על אמנות ישראלית ובינלאומית. רוצים/ות לתמוך בהמשך פעילות האתר? עשו מנוי חודשי או העבירו תרומה חד-פעמית, והתחדשו בחולצה או תיק של "ערב רב".
מבצע לנרשמים/ות:
מנוי בסך 20 שקל לחודש – תיק בד של "ערב רב" במתנה
מנוי בסך 35 שקל לחודש – חולצת "ערב רב" במתנה
מנוי בסך 50 שקל לחודש – תיק וחולצה של "ערב רב" במתנה
תרומה חד-פעמית בסך 150 שקל ומעלה – תיק וחולצה של "ערב רב" במתנה
לתרומה לחצו כאן



"ממחאה לנחמה", הופעה חיה והשקת אלבום בכורה לגיא גולדשטיין

מוזיאון פתח-תקווה לאמנות

מוצ"ש, 7.4.18, בשעה 20:00

ההופעה עוסקת בכוחה של המוזיקה לשמש כלי למחאה בחברות מאוימות ונדכאות וגם כפעולה מנחמת ומקרבת. גיא גולדשטיין ישתף בתהליך היצירה של האלבום שיצר במהלך שהותו בצפון אירלנד ויארח את השחקן, התמלילן והזמר זאב טנא ואת יונתן שפירא, מוזיקאי, טייס מבצעי בטייסת מסוקים שהפך לאקטיביסט ומוביל מחאה.
ההופעה מתקיימת במסגרת תערוכת היחיד של גולדשטיין, "פעם אחת, פעמה, שנייה". אוצרת: דרורית גור-אריה.
הכניסה להופעה חינם והבירות בחסות גינס.
אנא הירשמו מראש בלינק.
לאירוע בפייסבוק: כאן.



"זהות עצמית", תערוכה של קבוצת אמן-בעירו מכפר-סבא

בית האמנים, כפר-סבא

אוצרת: תרצה פרוינד
פתיחה: מוצ"ש, 14.4.18, בשעה 20:30
נעילה: 5.5.18

 

התערוכה בוחנת את מושג הזהות העצמית על היבטיו השונים. זהות עצמית היא צורך חיוני של האדם, הניזון מיצירה והכרה של גבולות, בדומה לאמן היוצר בגבולות הפורמט הנתון. גיבוש זהות עצמית הוא תהליך מורכב הטומן בחובו הפתעות ותהפוכות. ​האמנים שנבחרו לתערוכה מייצגים פנים שונים ומגוונים של הנושא.

משתתפים: אופירה ברק, אלכס גל, אריאלה מנור, בלה לוין, בת-שבע האס, גדעון שני, גילה מאיירס, גילת גור-אריה-גרינברג, ורד ברודנר, ורדה בר-ניר, יוסי רז, לורן בר, מוריה מורר, פגי שרון, צבי ריכוורגר, מתיה שיק.

בית האמנים, רח' גלר 4, כפר-סבא. שעות פתיחה: שישי, 10:00–13:00, שבת, 10:00–14:00, 17:00–19:00.

28.4.18, בשעה 11:00, שיח גלריה עם האוצרת והאמנים.

5.5.18, בשעה 11:00, אירוע תל-חי לאמנות בת זמננו, אופירה ברק, עדות ממקור ראשון.

לורן בר, "פחד קטן"



"סוף עונה", רעות פרסטר

גלריה גרנד ART, חיפה

אוצרת: שירלי משולם
נעילה: 15.5.18

המיצב "סוף עונה" מורכב מארבעה אובייקטים פיסוליים ותצלומים. הוא מתחיל מרצפת הגלריה, שרוצפה בקרטוני אריזה חומים, וממנה צומחים ארבעה עמודים לגובה של כארבעה מטרים. מרכיבי הבניין שמהם בנויים העמודים הותקנו זה על גבי זה באופן מודולרי. הם מכילים קופסאות ומזוודות אריזה ישנות ומשומשות שבחזיתן טפטים ואביזרי אופנה. המיצב מתפקד כמרחב המייצג, זוכר ומקפיא את הפעולות שנעשות בקניון. לצד הצורך התמידי ברכישת מוצרים חדשים והחלפתם בקודמיהם, בולט תפקידה של האמנית כמעצבת המנכיחה נראות ומשמעות ביחסי הגומלין שבין עבודת האמנות לסביבה הצרכנית שבתוכה היא פועלת.
גלריה גרנד ART לאמנות עכשווית, עופר גרנד קניון, קומה 3, דרך שמחה גולן 54, חיפה, טל' 04-8121111. שעות פעילות: א'–ה', 12:00–20:00; ו', 10:30–13:00. לפרטים: 050-5912953, [email protected].



"קורפוס", נעמי סלייני והדר מיץ

גלריה תיאטרון החנות, תל-אביב

אוצרת: טלי קיים

לרגל בוא האביב תתמקד התערוכה הזוגית החדשה במפגש ההרסני בין הטבע לאנושי. בוויטרינות הפתוחות אל הרחוב יוצגו שני גופי עבודות העושים שימוש שונה בפעולת הגזירה וחיתוך הנייר; האחד נוצר בשל גריעה של הדימוי מתוך החומר והאחר מתבסס על צורות עצמאיות המוצבות בחלל, מעין פוזיטיב ונגטיב. נעמי סלייני מחסירה מגליונות נייר דימויים של מבנים הרוסים מרחבי המזרח התיכון שאספה מאמצעי התקשורת. במהלך הליקוט הבחינה סלייני בדמיון הוויזואלי שבין הבניינים הפזורים במדינות אויב לארכיטקטורה התל-אביבית הטיפוסית. זהו הרגע שבו נוצרת "רקמה אנושית דקה" בחומר, הקושרת את גורלם של תושבי אזורים רוויי מתיחות ומעצבת מציאות משותפת. הדר מיץ שואבת השראה מאופני ההצבה השגורים במוזיאון הטבע ומשטיחה אותם לכדי מגזרות נייר חסרות עומק. מיץ בוחרת להציג דימויים מן הטבע המגלמים ארעיות וזמניות. בניגוד למוזיאון המנסה להקפיא את הזמן וללכוד את הטבע במלוא חיותו, כאן המוצגים עשויים מחומר מתכלה שלא ניתן לשמר.
גלריה תיאטרון החנות, העלייה 31, תל-אביב.

הדר מיץ, "איילה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *