קול קורא ממגזין ״הרמה״

עד היום הקול הקורא שפרסם המגזין, הסתכם תמיד במילה אחת. במכוון איננו מכבירות במילים, על מנת שלא לכפות את הפרשנות שלנו על קהל האנשים היצירתיים אליו אנו פונות ולאפשר את מרב המענים למילה ולהקשרים שהיא נושאת עימה. הפעם הגיליון שונה מעט. עולם האמנות הישראלי איבד השנה שתי דמויות משמעותיות מאוד שהשפעתם על חברי ה"קהילה" הזו […]

עד היום הקול הקורא שפרסם המגזין, הסתכם תמיד במילה אחת. במכוון איננו מכבירות במילים, על מנת שלא לכפות את הפרשנות שלנו על קהל האנשים היצירתיים אליו אנו פונות ולאפשר את מרב המענים למילה ולהקשרים שהיא נושאת עימה.

הפעם הגיליון שונה מעט. עולם האמנות הישראלי איבד השנה שתי דמויות משמעותיות מאוד שהשפעתם על חברי ה"קהילה" הזו הייתה רבה וענפה; לאחרונה, גליה יהב ומוקדם יותר השנה, יוסי ברגר. העשייה של שניהם נגעה לרבים מאיתנו וחסרונם כבר מורגש עד מאוד. מבלי ליצור הקבלה ביניהם, ניתן בהחלט לתאר את שניהם כדמויות שנויות במחלוקת, חריפות, מוכשרות וחובבות פולמוס ושיח. מתוקף כך, אנו מעוניינות לסגור את שנתו הרביעית של המגזין בסגירת מעגל ובחזרה באופן מסוים לגיליון הראשון שכותרתו הייתה "הומאז'", להתייחס לשתי הדמויות הללו, יוסי וגליה ולהזמין אתכם להתייחס לאחת מהן או לשתיהן.

יוסי וגליה

 דימויים יש לשלוח באיכות גבוהה ברזולוציה 300dpi

וידאו יש לשלוח לינק לYOUTUBE, VIMEO או כל אתר מארח אחר

סאונד יש לשלוח לינק לקובץ שמצוי על הרשת

טקסטים יש לשלוח על מסמכי וורד ניתנים לעריכה

בנוסף, אנא צרפו קרדיט מלא של העבודה: שם האמן, שם העבודה, שנת יצירה, חומרים, גודל

את החומרים יש לשלוח לכתובת: [email protected]

מועד אחרון למשלוח : 30/11/2016

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *