הודעה על פרס קראפט

נאמני הקרן האנגלית Designer Crafts Foundation, בשיתוף עם בית בנימיני – המרכז לקרמיקה עכשווית – שמחים להודיע על המשך תוכנית הפרס הדו-שנתית לקראפט ישראלי עכשווי, אשר יהיה ידוע מהיום כ"פרס בנימיני". הפרס מנוהל על ידי הקרן ובית בנימיני, ויוענק עבור יוצרים במדיות כגון קרמיקה, צורפות, זכוכית, טקסטיל, נייר, מתכת ועוד. מטרת הפרס היא לעודד יוצרי קראפט […]

נאמני הקרן האנגלית Designer Crafts Foundation, בשיתוף עם בית בנימיני – המרכז לקרמיקה עכשווית – שמחים להודיע על המשך תוכנית הפרס הדו-שנתית לקראפט ישראלי עכשווי, אשר יהיה ידוע מהיום כ"פרס בנימיני".

הפרס מנוהל על ידי הקרן ובית בנימיני, ויוענק עבור יוצרים במדיות כגון קרמיקה, צורפות, זכוכית, טקסטיל, נייר, מתכת ועוד. מטרת הפרס היא לעודד יוצרי קראפט איכותיים הפורצים את גבולות המדיה ומציעים גוף עבודות איכותי ורלוונטי. כל אמן ישראלי המתגורר ועובד כיום בישראל זכאי להגיש מועמדות.

יש להגיש עבודות מהשנה הנוכחית שלא הוצגו לפני כן, עד למועד האחרון להגשת מועמדות – 31 באוקטובר 2016.

נושא הפרס לשנת 2016 הוא "מסורת ושינוי" Tradition and Change ערך הפרס הוא 12,000 דולר, אשר יחולקו בין הזוכים לפי החלטת השופטים.

הפרס ינתן אחרי מיון ראשוני של ועדה בין לאומית ומיון שני על ידי ועדה מקומית. ועדת השופטים מחפשת מצויינות בתחום, עם דגש על עיצוב ומקוריות והבנה עמוקה של תהליכי עבודה. עבודותיהם של זוכי הפרס יוצגו בתערוכה בבית בנימיני לאחר הכרזה על הזוכים בפרס.

אנו מאמנים שפרס יוקרתי זה יתרום לתחום הקראפט בישראל, ומעודדים את כל היוצרים והיוצרות להגיש מועמדות – פרטים ניתן לקבל על ידי פניה במייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *