קול קורא לפרויקט "טקסט, דימוי, וידיאו"

פרויקט "טקסט, דימוי, וידאו" הוא גיבוש קבוצת אמנים שיערכו סדרת מפגשים בהם ישתפו זה את זה באמנותם ובמקורות ההשראה שלהם. מטרת הפרויקט היא ליצור דיאלוג פורה בין אמנים הנמצאים בתחילת דרכם המקצועית, להעשיר זה את זה במקורות היצירה זה של זה, להיות נדיבים ופתוחים. הקבוצה תמנה 9 אמנים אשר ישתתפו ב-9 פגישות שבועיות. כל מפגש […]

פרויקט "טקסט, דימוי, וידאו" הוא גיבוש קבוצת אמנים שיערכו סדרת מפגשים בהם ישתפו זה את זה באמנותם ובמקורות ההשראה שלהם. מטרת הפרויקט היא ליצור דיאלוג פורה בין אמנים הנמצאים בתחילת דרכם המקצועית, להעשיר זה את זה במקורות היצירה זה של זה, להיות נדיבים ופתוחים.

הקבוצה תמנה 9 אמנים אשר ישתתפו ב-9 פגישות שבועיות. כל מפגש יתמקד באחת המדיות הבאות לפי הסדר: טקסט, דימוי או וידאו. כל מפגש יועבר ע"י אמן-משתתף אחר. המפגש יחולק לשני חלקים. בחלק הראשון, המשתתף המנהל את המפגש יציג וירצה על הטקסט/דימוי/וידאו אותו בחר. בעקבות זאת ננהל דיון ונפתח את הנושא שהועלה. בחלק השני, האמן יציג לשאר המשתתפים את אמנותו שלו. הוא יחשוף את גוף עבודותיו ואת מחקרו העכשווי באופן מעמיק והמשתתפים יוכלו לדון ולשאול אותו שאלות. המפגשים יערכו בביתם/ בסטודיו של המשתתפים, כל אמן שתורו לנהל מפגש, יארח את שאר הקבוצה.

בעקבות המפגשים במהלך הפרויקט נחשוב על תערוכה או יצירה משותפת אותה נציג. המפגשים יתועדו, וילוו בבלוג בו חברי הקבוצה ימשיכו את הדיונים וישתפו בחומרים לקראת הרצאתם.

הגשת הצעה להשתתפות בפרויקט תכלול:

  • הצעה להרצאה על טקסט/ דימוי/ וידיאו
  • קורות חיים מקצועיים
  • תיק עבודות המונה 10 עבודות ומעלה.

יש לציין באופן ברור האם ברצונכם להעביר הרצאה על טקסט, דימוי או וידיאו, לצרף את החומר הנבחר ולתאר בקצרה כיצד תציגו ותרחיבו על הנושא, מה ידיעתכם על נושא/ חומר זה וכיצד הוא מתקשר לאמנותכם.

זוהי במה להצגה מעמיקה של תחום עניין כלשהו שמשמש בימים אלה כמקור ליצירתכם. תחום זה יכול להיות קשור לעולם האמנות ויכול להיות גם שלא. המטרה היא שיתוף והעמקה בחומר כלשהו אשר משמעותי עבורכם כאמנים ורלוונטי בעיניכם כנושא שניתן לפתח עם אמנים נוספים בצורה שתעשיר גם את יצירתם.

חשוב- יש לבחור טקסט/ דימוי/ וידאו אחד בלבד. בעת ההרצאה ניתן להשתמש בחומרים נוספים על מנת לדון בחומר המסוים שבחרתם. על הטקסט/ דימוי/ וידיאו להיות לא פרי עטכם!

טקסט- שיר, פרוזה, מאמר, מכתב, מסה וכו'. זו יכולה להיות ספרות, ראיון עם אמן, קטע פילוסופי, או כל דבר כתוב אשר השפיע רבות על חשיבתכם ויצירתכם.

דימוי- תמונה, ציור, רישום, מפה וכו'. דימוי ויזואלי אשר משמעותי ליצירתכם. דימוי אשר הוא מקור השראתכם, או שהינו פותח פתח לנושא, מקום, זיכרון וכו'.

וידאו- וידיאו ארט, וידיאו דאנס, אנימציה, פרפורמנס מצולם, סרט באורך מלא, סרט קצר, סרט דוקומנטרי וכו'.

המפגשים יערכו בחודשי הקיץ על בסיס שבועי בימי שני אחר הצהריים. על המשתתפים להתחייב להגיע לכל המפגשים.

ניתן להגיש הצעות ולהפנות שאלות לאימייל: [email protected]

לכתוב בכותרת המייל : הצעה לפרויקט "טקסט, דימוי, וידאו"

תאריך אחרון להגשת הצעות: 15.6.15

1 תגובות על “קול קורא לפרויקט "טקסט, דימוי, וידיאו"”

    האם לא כדאי שנדע מי עומד מאחורי הקול-קורא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *