קול קורא לתערוכה ״אמנות סודית״

התערוכה "אמנות סודית 8" של בנק לאומי, תתקיים בבית מני לאומי במאי 2015. התערוכה שמציגה יצירות של אמנים בראשית דרכם לצד יצירות של אמנים ותיקים, שומרת על קונספט שלפיו כל העבודות המוצגות בתערוכה אינן חתומות בחזיתן על ידי האמן. לאומי יוזם התערוכה, מעמיד את כל העבודות ‏שמוצגות בה למכירה ומעביר את כל ‏ההכנסות ‏מהמכירות ‏לידי האמנים. […]

התערוכה "אמנות סודית 8" של בנק לאומי, תתקיים בבית מני לאומי במאי 2015. התערוכה שמציגה יצירות של אמנים בראשית דרכם לצד יצירות של אמנים ותיקים, שומרת על קונספט שלפיו כל העבודות המוצגות בתערוכה אינן חתומות בחזיתן על ידי האמן. לאומי יוזם התערוכה, מעמיד את כל העבודות ‏שמוצגות בה למכירה ומעביר את כל ‏ההכנסות ‏מהמכירות ‏לידי האמנים.
אמנים ‏ויוצרים, ‏בוגרי ‏בתי ‏ספר ‏לאמנות ‏ועיצוב ‏או ‏מי ‏שהציגו ‏לפחות ‏בתערוכת ‏יחיד ‏אחת ‏או ‏שלוש ‏קבוצתיות, מוזמנים ‏להגיש ‏מועמדותם ‏להשתתף ‏בתערוכה. יצירות האמנות יעסקו בעולם תוכן המתייחס לנושא "‏ART ON CRAFT / ‏אמנות על אומנות".
ניתן להגיש עבודות מהתחומים: ציור, פיסול, צילום, וידאו ארט, אדריכלות, אופנה, עיצוב, קרמיקה, עיצוב תעשייתי ועבודות יד. לתערוכה ‏יתקבלו ‏אמנים ‏שעמדו ‏בכל ‏תנאי ‏הרישום ושיצירותיהם ‏נבחרו ‏ע"‏י ‏ועדת ‏השיפוט.
אוצרי ‏התערוכה: ‏אסתי ‏דרורי ‏ודורון ‏פולק /‏ ארטורא
קישור להרשמה: https://www.leumiart.co.il/reg

1 תגובות על “קול קורא לתערוכה ״אמנות סודית״”

    למה לערבב בין אמנות לאומנות? מה זה נושא התערוכה הזה? ולמה זה מתפרסם
    באתרי אמנות בכלל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *