קול קורא לתערוכה

שלטי חוצות דיגיטלים לא מתפקדים; הודעות שגיאה מזוייפות; מקלדות, מסכים וגאדג׳טים אלקטרונים שעבר זמנם; דימויים דיגיטליים שנעשה בהם טיפול אנלוגי; צילומים שהתעוותו במהלך היווצרותם: מה קורה כשהטכנולוגיה נכשלת? כשהיא מקבלת ממד פרודי או גרוטסקי? כשמה שאמור להישאר מאחורי הקלעים נחשף? כשהעולם הדיגיטלי לא מצליח לתפקד כמתוכנן? Oops, תערוכה חדשה שתפתח בבית הנסן בירושלים בסוף חודש מרץ, […]

שלטי חוצות דיגיטלים לא מתפקדים; הודעות שגיאה מזוייפות; מקלדות, מסכים וגאדג׳טים אלקטרונים שעבר זמנם; דימויים דיגיטליים שנעשה בהם טיפול אנלוגי; צילומים שהתעוותו במהלך היווצרותם: מה קורה כשהטכנולוגיה נכשלת? כשהיא מקבלת ממד פרודי או גרוטסקי? כשמה שאמור להישאר מאחורי הקלעים נחשף? כשהעולם הדיגיטלי לא מצליח לתפקד כמתוכנן?

Oops, תערוכה חדשה שתפתח בבית הנסן בירושלים בסוף חודש מרץ, תעסוק בשאלות אלו סביב אמנות, מדיה ועיצוב, ותשאף להציג מנעד רחב של התייחסויות לסוגיות שעולות ממנה.

  • מעצבים, מייקרים, אמנים, מהנדסים, חוקרים, בעלי מלאכה וסטודנטיםמוזמנים לשלוח עד ה-5/2/2015 הצעות לעבודות שמגיבות לשאלות שהתערוכה מבקשת לעסוק בהן.
  • אפשר להגיש הצעה לעבודות שנוצרו בחמש השנים האחרונות (מ-2010 והלאה), כולל עבודות שנעשו בזמן הלימודים, ואפשר גם להציע הצעה לעבודות או לפרויקטים חדשים שיוכנו במיוחד בעבור התערוכה.
  • חובה לצרף דימויים או הדמיות של העבודות. שמות הקבצים צריכים לכלול את שם היוצר, שם העבודה (אם יש) והשנה. בנוסף יש לצרף למייל כמה משפטים על העבודה ועל ההקשר שבה היא נוצרה.
  • אין הגבלה על מספר ההצעות. אנו לא מתחייבים לקבל אף הצעה מאלו שיוגשו ומשאירים לנו את הזכות לפנות באופן ישיר ליוצרים.
  • אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את התערוכה או לדחותה, בכל עת.

אוצר התערוכה: יובל סער
לשליחת הצעות ולקבלת פרטים נוספים: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *