8

"אדריכלות וגנטיקה" | דוד ינאי | מוזיאון תל-אביב | פתיחה: חמישי, 23.10.14, ב-20:00 | אוצר: ד"ר אדריכל ערן נוימן | נעילה: 21.2.15
התערוכה מציגה את עבודותיו של דוד ינאי (1935–2006), אדריכל פורץ דרך שכבר בשנות ה-70 החל לפתח שיטות תכנון דיגיטליות ותיאוריות של עיצוב אדריכלי המבוסס על מודלים גנטיים. בתערוכה נסקרות התיאוריות החדשניות שפיתח ומוצגות עבודותיו הרבות, ביניהן המכון לחקר הימים והאגמים ובית-הלוחם, שניהם בחיפה. ינאי היה מהראשונים שהשתמשו במחשב ככלי לתכנון אדריכלי ובין הראשונים שבחנו את הזיקות בין אדריכלות לגנטיקה. בתערוכה מוצגים כ-60 פרויקטים, דגמים, שרטוטים, סקיצות, אנימציות וחומרים דיגיטליים. התערוכה בנויה משני חלקים: חלק מתודולוגי, המנתח את התיאוריה האדריכלית של ינאי, לצד קומפילציה של כמעט כל עבודותיו מראשית הקריירה שלו ועד מותו.

"אדריכלות וגנטיקה" | דוד ינאי | מוזיאון תל-אביב | פתיחה: חמישי, 23.10.14, ב-20:00 | אוצר: ד"ר אדריכל ערן נוימן | נעילה: 21.2.15 התערוכה מציגה את עבודותיו של דוד ינאי (1935–2006), אדריכל פורץ דרך שכבר בשנות ה-70 החל לפתח שיטות תכנון דיגיטליות ותיאוריות של עיצוב אדריכלי המבוסס על מודלים גנטיים. בתערוכה נסקרות התיאוריות החדשניות שפיתח ומוצגות עבודותיו הרבות, ביניהן המכון לחקר הימים והאגמים ובית-הלוחם, שניהם בחיפה. ינאי היה מהראשונים שהשתמשו במחשב ככלי לתכנון אדריכלי ובין הראשונים שבחנו את הזיקות בין אדריכלות לגנטיקה. בתערוכה מוצגים כ-60 פרויקטים, דגמים, שרטוטים, סקיצות, אנימציות וחומרים דיגיטליים. התערוכה בנויה משני חלקים: חלק מתודולוגי, המנתח את התיאוריה האדריכלית של ינאי, לצד קומפילציה של כמעט כל עבודותיו מראשית הקריירה שלו ועד מותו.

"אדריכלות וגנטיקה" | דוד ינאי | מוזיאון תל-אביב | פתיחה: חמישי, 23.10.14, ב-20:00 | אוצר: ד"ר אדריכל ערן נוימן | נעילה: 21.2.15
התערוכה מציגה את עבודותיו של דוד ינאי (1935–2006), אדריכל פורץ דרך שכבר בשנות ה-70 החל לפתח שיטות תכנון דיגיטליות ותיאוריות של עיצוב אדריכלי המבוסס על מודלים גנטיים. בתערוכה נסקרות התיאוריות החדשניות שפיתח ומוצגות עבודותיו הרבות, ביניהן המכון לחקר הימים והאגמים ובית-הלוחם, שניהם בחיפה. ינאי היה מהראשונים שהשתמשו במחשב ככלי לתכנון אדריכלי ובין הראשונים שבחנו את הזיקות בין אדריכלות לגנטיקה. בתערוכה מוצגים כ-60 פרויקטים, דגמים, שרטוטים, סקיצות, אנימציות וחומרים דיגיטליים. התערוכה בנויה משני חלקים: חלק מתודולוגי, המנתח את התיאוריה האדריכלית של ינאי, לצד קומפילציה של כמעט כל עבודותיו מראשית הקריירה שלו ועד מותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.