שתי הצעות מ״רוח חדשה״

תכנית Toolbox היא חממת יוצרים מבית רוח חדשה, הפועלת לחיזוק והעצמה של אמנים ירושלמים צעירים. התכנית מציעה לכל אמן ליווי מקצועי בפיתוח פרוייקט אישי, גיבוש קבוצת עמיתים, הכרות מעמיקה עם סצינת האמנות ומוסדות התרבות בירושלים, וחשיפה בפסטיבל טולבוקס. את מי אנחנו מחפשים התכנית מיועדת ליוצרים מכל תחום, שסיימו לימודים במוסד אמנותי מוכר (או, לחילופין, בעלי נסיון […]

תכנית Toolbox היא חממת יוצרים מבית רוח חדשה, הפועלת לחיזוק והעצמה של אמנים ירושלמים צעירים. התכנית מציעה לכל אמן ליווי מקצועי בפיתוח פרוייקט אישי, גיבוש קבוצת עמיתים, הכרות מעמיקה עם סצינת האמנות ומוסדות התרבות בירושלים, וחשיפה בפסטיבל טולבוקס.

את מי אנחנו מחפשים

התכנית מיועדת ליוצרים מכל תחום, שסיימו לימודים במוסד אמנותי מוכר (או, לחילופין, בעלי נסיון בתחום האמנות), ושנמצאים בתחילת דרכם האמנותית. אנו מחפשים אמנים שגרים בירושלים ומעוניינים להשתלב ולהשפיע על סצינת האמנות התוססת של העיר.

השתתפות בתכנית אינה כרוכה בתשלום.

לפרטים: http://new-spirit.org.il/toolbox-2014/

ובמייל: [email protected]

_________________________________________________________

קול קורא לסטודנטים ויוצרים בירושלים!

מדמיינים את העיר מחדש. הופכים את ירושלים לבית. תכנית ייחודית וראשונה מסוגה יוצאת לדרך!

"עושים שכונה" מבית "רוח חדשה" ו"עיר.אקדמיה" חוזרת במתכונת מחודשת ומרגשת.  סטודנטים שמתחילים שנה ב' בכל התחומים , או יוצרים ואמנים עד שנתיים מסיום התואר, ירושלים רוצה אתכם!

פרויקט ייחודי של התחדשות אורבאנית: עיצוב יצירתי של פינות מיוחדות בעיר, במסגרת של קהילה צעירה, מלגה שווה ותקציב גבוה לפרויקט.

·         הצטרפות לקהילה יצירתית של אמנים צעירים או סטודנטים

·         מלגה גבוהה

·         הזדמנות לעשייה יצירתית משותפת – עיצוב מחדש של פינות מיוחדות וזנוחות ברחבי העיר – עם תקציב משמעותי

מה למשל? להפוך מתחם חניה נטוש בתלפיות לחצר קולנוע לילי, או להפוך מרכז מסחרי ישן באחת השכונות למקום שיש מה לעשות בו מעבר ללקנות חלב.

לפרטים והרשמה:  http://bit.ly/XS1bFt

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *