קול קורא להגשת מועמדות לפרסים

משרד התרבות והספורט, המועצה הישראלית לתרבות ולאמנות, מינהל התרבות, המדור לאמנות פלסטית מכריזים בזאת על פרסי "עידוד היצירה" ו"מפעל חיים" לשנת 2011. הפרס מהווה ציון לשבח והוא נועד לעודד את האמן היוצר. ועדת השיפוט שימנה המדור לאמנות פלסטית תבחר עד 10 זוכים. גובה הפרס יעמוד על 20,000 ₪ לכל זוכה תמצית תנאי סף להגשת מועמדות: […]

משרד התרבות והספורט, המועצה הישראלית לתרבות ולאמנות, מינהל התרבות, המדור לאמנות פלסטית מכריזים בזאת על פרסי "עידוד היצירה" ו"מפעל חיים" לשנת 2011.
הפרס מהווה ציון לשבח והוא נועד לעודד את האמן היוצר.
ועדת השיפוט שימנה המדור לאמנות פלסטית תבחר עד 10 זוכים.
גובה הפרס יעמוד על 20,000 ₪ לכל זוכה

תמצית תנאי סף להגשת מועמדות:
אמנים בגילאי 35 ומעלה, שהם תושבי מדינת ישראל ומתגוררים בה דרך קבע, ואשר הוכיחו פעילות מקצועית מוכרת ומתמשכת בת שבע שנים לפחות, ובכלל זה השתתפו לכל הפחות בשלוש תערוכות יחיד או קבוצתיות בחללי תצוגה מקצועיים מוכרים.
לא יגיש מועמדותו אמן אשר זכה בפרס זה, או בפרס שר התרבות והספורט, או בפרס מפעל חיים במהלך חמש השנים האחרונות קרי 2010-2006 או בפרס האמן הצעיר במהלך השנתיים האחרונות קרי 2010-2009.

—————————————————————————–

"מפעל חיים" לשנת 2011
הפרס נועד לבטא את ההוקרה של החברה הישראלית לאמן היוצר ופרי יצירתו, והערכה לפועלו ותרומתו לקידום והעשרת תחום האמנות הפלסטית בישראל.
ועדת השיפוט שימנה המדור לאמנות פלסטית תבחר זוכה אחד.
גובה הפרס יעמוד על 70,000 ₪ לזוכה

תמצית תנאי סף להגשת מועמדות:
אמנים מגיל 55 ומעלה, אזרחי מדינת ישראל המתגוררים בה דרך קבע, אשר פעילים בתחום האמנות הפלסטית במשך עשרים וחמש שנה לפחות. לא יגיש מועמדותו אמן אשר זכה בפרס שר התרבות והספורט בתחומי האמנות הפלסטית במהלך עשר השנים האחרונות קרי 2010-2001 או בפרס זה או בפרס ישראל.

—————————————————————————–

הליך הענקת הפרסים יתנהל על-פי תקנון הפרס בלבד
את התקנון וטופס המועמדות ניתן להוריד באתר משרד התרבות והספורט:

מינהל התרבות / מידע ישיר / קול קורא, מלגות ופרסים –  www.mcs.gov.il
או לפנות לדיאנה שואף, מפיקה מטעם מינהל התרבות: [email protected]

מועד אחרון להגשת תיק המועמד והטפסים הנלווים הוא:
יום ג', כ"ח באלול תשע"א, 27 לספטמבר 2011

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *