ערב-רב: ערבים על אמנות ופוליטיקה עם יוחאי מטוס ואלונה רודה

יציגו וישוחחו על עבודתם בנפרד ובמשותף יום רביעי, 27.10.2010, ב-20:00 / רוגטקה-בר, יצחק שדה 32, תל-אביב יוחאי מטוס. עבודותיו של מטוס עוסקות במרחב הציבורי ובהגדרתו. הוא משתמש הן בגלריה והן ברחובות כמצע למשחק וחיפוש אחר נקודות המפגש ביניהם. הדימויים הפשוטים והבסיסיים בעבודותיו שאובים מחיי היומיום ומתרבות עכשווית ועתיקה. בעזרת אייקונים  תרבותיים פּופּיים ואף קיטשיים, מבקש […]

יציגו וישוחחו על עבודתם בנפרד ובמשותף
יום רביעי, 27.10.2010, ב-20:00 / רוגטקה-בר, יצחק שדה 32, תל-אביב

יוחאי מטוס. עבודותיו של מטוס עוסקות במרחב הציבורי ובהגדרתו. הוא משתמש הן בגלריה והן ברחובות כמצע למשחק וחיפוש אחר נקודות המפגש ביניהם. הדימויים הפשוטים והבסיסיים בעבודותיו שאובים מחיי היומיום ומתרבות עכשווית ועתיקה. בעזרת אייקונים  תרבותיים פּופּיים ואף קיטשיים, מבקש מטוס לגעת שוב ברומנטיקה, באותנטיות וברגשות אבודים. הוא מציע דרך פשוטה, ואולי אף מנחמת, להתמודדות עם מחלתה של התרבות העכשווית – הנכות הרגשית. מטוס הציג תערוכות יחיד והשתתף בתערוכות קבוצתיות בישראל, אירופה וארצות הברית.  בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל.

www.yochaimatos.com

יוחאי מטוס

אלונה רודה יוצרת מיצבים הנמצאים על גבול ה’אירוע’. בעבודותיה, מתרגמת רודה ביטויים ויזואליים עתיקים של אמונה לשפת תרבות עכשווית. יצירותיה של רודה הן מעין פרפורמנס ללא פרפורמרים, מופע של אנטי-חומר שאינו בוחל בשימוש באפקטים על הקשריהם הזולים והעמוקים ביותר כאחד. רודה מרבה לשתף פעולה עם יוצרים עצמאיים מדיסיפלינות שונות, היא הציגה תערוכות יחיד בארץ והשתתפה בתערוכות קבוצתיות בארץ ומחוצה לה. בוגרת המסלול לתואר שני בבצלאל.

www.alonarodeh.com

אלונה רודה (צילום: שחף הבר)

* שתיה במחירים זולים ואוכל טבעוני

1 תגובות על “ערב-רב: ערבים על אמנות ופוליטיקה עם יוחאי מטוס ואלונה רודה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *