הזמנה להשתתפות בוידאו ג'אם

במסגרת התערוכה "הבעיה עם האופק" שתפתח ב-7 באוגוסט בעיר בת ים, יתקיים ערב ראשון מסוגו למוזמנים מעולם האמנות, שיוקרן גם במרחב הציבורי של העיר: וידאו ג'אם שבמסגרתו יוזמנו אמנים להקרין באופן ספונטאני עבודות וידאו ארט באורך של עד 5 דקות. הארוע יתקיים בבריכת השחייה על הטיילת בבת ים. על מנת להשתתף יש לשלוח תאור קצר של העבודה, שם העבודה […]

במסגרת התערוכה "הבעיה עם האופק" שתפתח ב-7 באוגוסט בעיר בת ים, יתקיים ערב ראשון מסוגו למוזמנים מעולם האמנות, שיוקרן גם במרחב הציבורי של העיר: וידאו ג'אם שבמסגרתו יוזמנו אמנים להקרין באופן ספונטאני עבודות וידאו ארט באורך של עד 5 דקות. הארוע יתקיים בבריכת השחייה על הטיילת בבת ים. על מנת להשתתף יש לשלוח תאור קצר של העבודה, שם העבודה דימוי ומשך הזמן שלה לכתובת: [email protected]. . עותק אחד של העבודה יש לשלוח עד הראשון באוגוסט למכון לאמנות – רח' הגבול 18 בת-ים, ולהוסיף לידי מעין אמיר "הבעיה עם האופק" .
התערוכה "הבעיה עם האופק" תוצג בטיילת העיר ותכלול עבודות של האמנים שרון בלבן, רענן חרלפ, גיל יפמן, מוטי מזרחי, רועי מנחם מרקוביץ', שי-לי עוזיאל, אוריאל מירון, מיכל נאמן, שאול צמח, אניה קופריאקוב, אנג'לה קליין.
הברכה בבת ים- דרך בן גוריון 96 בת ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *