קול קורא לתערוכה מוגדרים* 03: מעבר

כל אחד מאיתנו נושא עימו חוויות של מעבר – בין ארצות, אמונות, מנהגים, מגדרים, דעות. המעבר מצריך אותנו לבחון את המקומות אותם נרצה לזכור, לשכוח דברים מסוימים, ללמוד שפה ונרטיב חדשים. חווית המעבר, כמו גם הפרספקטיבה המורכבת של האנשים החווים אותה, לעולם אינה הופכת לנרטיב המרכזי בחברה. מקומה תמיד בשוליים. העוֹבְרִים דוברים היטב את שפת […]

כל אחד מאיתנו נושא עימו חוויות של מעבר – בין ארצות, אמונות, מנהגים, מגדרים, דעות. המעבר מצריך אותנו לבחון את המקומות אותם נרצה לזכור, לשכוח דברים מסוימים, ללמוד שפה ונרטיב חדשים. חווית המעבר, כמו גם הפרספקטיבה המורכבת של האנשים החווים אותה, לעולם אינה הופכת לנרטיב המרכזי בחברה. מקומה תמיד בשוליים. העוֹבְרִים דוברים היטב את שפת הרוב ועם זאת נושאים עימם מטען של אחרווּת.
אנו מחפשות עבודות הבוחנות את הדקויות שבין הזהויות בעקבות מעבר, בעקבות האופציה למעבר או בעקבות העדרה של אופציה כזו (חווית הגירה, חזרה בתשובה/שאלה, תנועה על ציר מגדרי וכד').
אמנים המבקשים להשתתף בתערוכה מוזמנים לשלוח דימויים בפורמט JPG עם פירוט שם היוצר, שם היצירה, גודל העבודה ומדיה עד לתאריך 28/4/2010 ל  [email protected]" \n [email protected].
היצירות הנבחרות יוצגו בתערוכה מוגדרים03, שתתקיים בחודש מאי 2010, בגלריה "צילום בעם" בת"א.
צילום בעם הינו מקום מפגש ליוצרים, צלמים ולקהל הרחב, אשר משלב לימודי צילום, דיון ועשייה צילומית. במרכז פועלת גלריה לצילום עכשווי, המציגה אמנים צעירים כמו גם עבודות תלמידים ויוצרים מן הקהילה.

* מוגדרים הינו קולקטיב אמנים שאוצרים תערוכות בנושאי מגדר, פמיניזם וקוויריוּת. 
צוות מוגדרים כולל את 
מאיה גוטמן, בן-שלום דוידי, נאוה וינר, סוזנה ינקו וטמיר לדרברג

1 תגובות על “קול קורא לתערוכה מוגדרים* 03: מעבר”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *