רב ערב 12.07.22

פאנל בנושא דימוי/מילה בתערוכה "חד־גדיא" | יום פתוח פיזי לתכניות התואר השני בבצלאל | עילית אזולאי – פותחת שער למזרח בוונציה

פאנל בנושא דימוי/מילה בתערוכה "חד־גדיא"

בית האמנים ירושלים, רחוב שמואל הנגיד 12

שלישי, 19.7.22 בשעה 17:00
מספר המקומות מוגבל ומותנה בהרשמה מראש במייל [email protected]
הכניסה חופשית

דברי פתיחה: אוצרת התערוכה צופיה דקל־כספי

דימוי/מילה: המשורר סמי שלום שטרית

פאנל בהשתתפות: שרון בלבן, יונתן הירשפלד, שלמה וזאנה, אסי משולם, אלברט סוויסה

התערוכה "חד־גדיא" עוסקת במחזוריות הטרגית, הידועה מראש, המצויה בתשתית הווייתנו. הכנתה החלה עוד קודם לאירועים המתרחשים בימים אלו, הן על אדמת אירופה והן במחוזותינו אנו, אירועים המנכיחים את מחזוריותו של מעגל האימה והדם ואת אפסות האדם לנוכח הדברים המתחוללים לנגד עיניו, מבלי שתהיה לו יכולת להשפיע עליהם. הדיאלוג החזותי המצטבר מציב שאלות ומחשבות, המחדדות את התופעה הן ברמה הלאומית והן ברמה האישית.

התערוכה תקבץ תחת קורת גג אחת יוצרים הפועלים במדיומים שונים, שנושא המחזוריות שזור בשפה החזותית שגיבשו. ישתתפו בה כעשרים אמנים שיציגו עבודות קיימות וחדשות, נפרדות ומשותפות, המשתרעות על פני המנעד התרבותי הרחב המכונן את זהותנו הפרטית והציבורית, כפי שהוא בא לידי ביטוי בסוגיות השעה במגוון היבטים: תרבותי, לאומי, אתני, טריטוריאלי, מגדרי ועוד. המקבץ הנבחר יוצר תמונת עומק רחבה, המאירה היבטים שונים של הנושא, העולים מתוך החוויה האישית הטעונה של כל אמן ואמנית, חוויה הבאה לידי ביטוי בתוכן, ביחס בין מילה לדימוי, במקורות ההשראה, בסגנון, בטכניקה ובייצוג החזותי הנבחר.

דפנה שלום, "ההגדה", 2022, גואש וטושים על דפי ברייל מההגדה של פסח



יום פתוח פיזי לתכניות התואר השני בבצלאל

בצלאל, הרצל 119, תל אביב

שלישי, 19.7.22 בשעה 17:30

בית הספר לתארים מתקדמים בבצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, מאגד חמש תכניות לתואר שני: תואר שני באמנויות (.M.F.A), תואר שני בעיצוב תעשייתי (.M.Des) בשלושה מסלולים: ניהול עיצוב וחדשנות, על אודות עיצוב ועיצוב וטכנולוגיה, תואר שני במדיניות ותיאוריה של האמנויות (.M.A עם ובלי תזה), תואר שני בעיצוב אורבני (.M.Urb.Des) בשני מסלולים: עיר ונוף ושימור ומורשת, וכן תואר יחיד מסוגו בארץ בתקשורת חזותית (.M.Des).

תכניות התואר השני בבצלאל מיועדת לבעלי תואר ראשון שהפגינו מצוינות בתחומם המעוניינים ומעוניינות לדייק, להעמיק, לבחון, לחקור, להסתער על אתגרים חדשים ולהוביל את המציאות המשתנה.

במהלך היום הפתוח יוכלו המתעניינים והמתעניינות להיחשף לתכניות השונות, לפגוש את ראשי התכניות, להכיר סטודנטים ומרצים ולקבל הסבר על מבנה ותכנית הלימודים.

200 ש"ח הנחה לנרשמים.ות במהלך היום פתוח.

למידע על הימים הפתוחים ולהרשמה: masters.bezalel.ac.il



עילית אזולאי – פותחת שער למזרח בוונציה

היא אמנית ישראלית הפועלת בברלין, ומציגה בכמה מהמוזיאונים וחללי התצוגה החשובים בעולם. עבודתה החלה בצילום ישיר, אך עם השנים היא התפתחה ליצירה דיגיטלית ורב־שכבתית, שלצד טכנולוגיות צילום מתקדמות, כוללת גם מחקרים היסטוריים ואנתרופולוגיים בארכיונים, אוספים ואתרים אדריכליים. קוראים לה עילית אזולאי. תערוכתה החדשה ״מלכות״ מוצגת כעת בביתן הישראלי בביאנלה בונציה, והיא האורחת שלנו בלשם שמיים – פודקאסט התרבות של בית הנסן ומגזין ערב רב.

להאזנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *