קול קורא דצמבר 2021 – טוש וטישטוש

בתערוכה הקרובה ב'תפוז' אנחנו מבקשים לבחון מחדש את המדיום הצבעוני המוכר הזה, ולקחת אותו למחוזות חדשים. אנחנו מזמינים אתכם.ן לשלוח עבודות טושים בכל מדיום שתבחרו, צילום, פיסול, וידאו וכמובן ציור ואיור.

קול קורא דצמבר 2021 – טוש וטישטוש

אנחנו רגילים לראות את הטושים כמדיום עליז, איורי, נוסטלגי. לציור בטושים פשוטים על נייר פשוט יש איכות מוכרת, גבולות וצבעוניות ברורים, דימוי ברור. לציור בלורד על לוח מחיק יש ריח עז, צליל ומקצב מוכר, טעונים בזכרונות. גם הפריחה המחודשת של המדיום הזה בעולמות האיור והאומנות לא פירקו את המטען המוכר הזה מהמדיום. והרי בילדותנו לא רק ציירנו בטושים: גם הרחנו טושים ב"הסנפות" בשעת ההפסקה, טעמנו טושים כדי להחיות אותם מחדש, עד שקצה הלשון נצבעה בצבעים זרחניים, ופירקנו אותם לחתיכות.
בתערוכה הקרובה ב'תפוז' אנחנו מבקשים לבחון מחדש את המדיום הצבעוני המוכר הזה, ולקחת אותו למחוזות חדשים.
אנחנו מזמינים אתכם.ן לשלוח עבודות טושים בכל מדיום שתבחרו, צילום, פיסול, וידאו וכמובן ציור ואיור.
נא לשלוח עד 3 דימויים בצירוף פסקה קצרה על עצמכם ופסקת הסבר קצרה אודות העבודות.
נא להגיש בקובץ Pdf  הכולל את הכל לכתובת המייל [email protected]

 עבודות יתקבלו עד לתאריך 20/12/21
פתיחת התערוכה במהלך ינואר 2022, בגלריית תפוז, כי"ח 5 ירושלים.
אוצרים: שלומית לב-רן ואמרי פניאל.

קצת על עצמנו…
אנחנו גלריה שיתופית חדשה הממקומת בבית אליאנס בירושלים. בגלריה חברים 11 אמנים צעירים המבקשים לפרוץ את דרכם העצמאית ולתת הזדמנויות לאמנים נוספים.
הקמנו את הגלריה מתוך רצון למשוך את הרוח הגדולה, שקיבלנו מהלימודים, לעולם האמנות שלאחר הלימודים ומתוך כך התאחדנו להקמת הגלריה, תוך רצון להקמת מוקד תרבותי תוסס, עצמאי ואלטרנטיבי, בלב ירושלים. מוקד שיביא קול חדש לעולם האמנות וייצור מרחב אמנות בלתי מתפשרת אך נוגעת, אנושית ולא מנותקת. נשמח אם את.ה תיקחו חלק בזה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *