ארטורה, בית לאמנות ועיצוב בעמק חפר, שהוקם ביוני 2020 מזמינה אתכם* האוצרים – לשלוח הצעה לתערוכה שתוצג בגלריה במהלך 2022-2023 . מתחם ארטורה הוקם מתוך רצון לאפשר קיום מפגשים במגוון תחומים ולכלל קהילת האמנים והיוצרים, כמו גם חובבי אמנות ועיצוב מכל הגילאים ולאפשר חשיפה ליוצרים במגוון פלטפורמות: גלרית להצגת תערוכות, שיח גלריה, כיתת אמן, סדנאות, תוכנית residency ועוד.
בשנת התערוכות הראשונה שלה, היוותה ארטורה במה לאוצרים להצגת תערוכות קבוצתיות בגלריה של עבודות בדיסיפלינות השונות באמנות עכשווית (ציור, עיצוב, וידאו-ארט ועוד) בין האמנים שהציגו בתערוכות השנה החולפת: עידו בראל, זויה צ’רקסקי, עמית קבסה, שי אזולאי, צביקה קנטור, רותי הלביץ-כהן, ציבי גבע, נעם ונקרט, גוני ריסקין , ורד נחמני, אילון ערמון, ניבי אלרואי, משה רואס ויואב אפרתי.
במהלך שנת הפעילות הקרובה מתוכננות להתקיים בגלריה כ – 5 תערוכות קבוצתיות/יחיד מרכזיות , במטרה ליצור חיבור ועניין לקהל רחב לעולם היצירה הפלסטית, ניו-מדיה, אמנות דיגיטלית, עיצוב ,צורפות ותחומים נוספים באמנות העכשווית.
לאוצרים הנבחרים ינתן תשלום בעבור עבודתם.
אוצרים מוזמנים לשלוח הצעה לתערוכה בגלריה הכוללת:
- תיאור נושא התערוכה/קונספט (עד 200 מילים*)
- שמות אמנים אותם תוכלו לשתף ולהזמין לתערוכה
- תצלומים/דימויים לתערוכה (אם אפשרי)
- הכנות וציוד נוסף במידה ונדרש
- קו”ח (עברית) של האוצר
את ההצעות יש לשלוח לכתובת מייל : office@arthura.org עד לתאריך 15.10.21
מה השלב הבא?
מגישי ההצעות הנבחרות יוזמנו למפגש בגלריה שעל פיו יקבעו האוצרים שיציגו בגלריה.
לוחות זמנים :
……………………..
הפצת קול קורא החל מתאריך 26.8.21
הגשת הצעות עד לתאריך 15.10.21
התכנסות הוועדה: 1.11.21
הודעה על קביעת האוצרים הנבחרים (באמצעות מייל): 8.11.21
(* ) הפנייה כתובה בלשון זכר מטעמי נוחות ומופנית לשני המינים .
הנהלת ארטורה מתחייבת שלא לעשות שימוש בקונספט שיוצג ללא אישור בכתב מיוצרו.
_________________________________________________________________________
לשאלות נוספות מוזמנים.ות ליצור קשר במייל office@arthura.org
מוזמנים לבקר באתר https://arthura.org/


האדרכלית עליאל קיי, שותפה עמיתה במשרד קיסלוב קיי אדריכלים ומרצה ותיקה במחלקה לאדריכלות, נבחרה לכהן כראש בית-הספר לאדריכלות באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים. קיי תחליף את האדריכלית פרופ' אלס ורבקל, שעמדה בראש בית-הספר בשנים האחרונות.
קיי, בוגרת המחלקה בהצטיינות, עבדה כמרכזת ומנחת סטודיו שנה א', ובהמשך כמנחת סטודיו הפביליון. קיסלוב קיי אדריכלים זכה בתחרויות מרכזיות, ובהן תכנון קמפוס החינוך ברמת-אפעל, בניין העירייה וכיכר העיר אילת, הפיתוח של האנגר 2+3 בנמל יפו, המרכז הקהילתי ברמת-אביב הירוקה וקמפוס החינוך באור-יהודה. קיי היא מן המקימים של "קבוצה וכו'", קבוצה יוצרת העוסקת באקטיביזם חברתי ובחקר המרחב הציבורי. עבודותיה הוצגו בביאנלה הבינלאומית לאדריכלות ברוטרדם, בביאנלה לאדריכלות ואדריכלות נוף בבת-ים, במוזיאון ישראל, בבית הנסן בירושלים ובמסגרות אחרות. זוכת פרס קרן אמריקה-ישראל ושני פרסי הצטיינות מטעם בצלאל.
מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית הודיע על רכישת שבע עבודות אמנות ישראלית לאוסף הקבע שלו, במימון קרן הרכישה על שם צילה ירון ז"ל. סך הרכישות לשנים 2025–2026 עמד על 200,000 ש"ח, ובהן עבודות של זיוה ילין, אלהם רוקני, אמירה זיאן, מיטל כץ מינרבו, חנאן אבו חוסיין, אפרת גל-נור וורד אהרונוביץ. 


כדאי לשאול אם הם מתערבים בתכנים .שמעתי שפסלו ציורים מלהשתתף בתערוכה שם בלי לספור אוצרת בדרך
לא אוצר באדום
| |