קול קורא: פרוייקט לבריאות!

המרכז הרפואי שערי צדק ובצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מזמינים יוצרים/ות ואנשי/נשות רפואה לקחת חלק בשיתוף פעולה ייחודי שמטרתו שיפור השירות הרפואי באמצעות הבנה עמוקה של צרכי הקהילה הירושלמית על גווניה

פרויקט לבריאות!
קול קורא ליוצרים ולצוותי רפואה

המרכז הרפואי שערי צדק ובצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מזמינים יוצרים/ות ואנשי/נשות רפואה לקחת חלק בשיתוף פעולה ייחודי שמטרתו שיפור השירות הרפואי באמצעות הבנה עמוקה של צרכי הקהילה הירושלמית על גווניה. הפרויקט מבקש לגבש צוותי פיתוח משותפים לקהילה היצירתית ולקהילה הרפואית, אשר יפעלו יחדיו למציאת פתרונות לאתגרים רפואיים העולים מתוך הצרכים של האוכלוסיות השונות בירושלים.

הקול הקורא פונה למעצבים/ות, אמנים/ות – לקהילת בצלאל ולקהילה היצירתית הירושלמית – ולכלל עובדי/ות בית החולים כמו גם לסטודנטים/ות לרפואה ולסיעוד.

זוהי הזדמנות לקחת חלק בפעילות בעלת השפעה משמעותית על המרקם המגוון של קהילות העיר, לעבוד בצוותים חוצי תחומים ולרכוש כלים עיצוביים מעשיים.

לאורכו של הפרויקט יתקיימו סדנאות ומפגשי ליווי מקצועיים אשר מטרתם הכשרה ותמיכה בתהליך הפיתוח של הקבוצות. לרשות כל קבוצה יעמוד תקציב עבור פיתוח הפרויקט.

מספר המקומות מוגבל. הירשמו כאן>>
לשאלות נוספות ניתן לפנות במייל [email protected] או [email protected]

1 תגובות על “קול קורא: פרוייקט לבריאות!”

    ואולי גם פרוייקט 'נסיעה בטוחה', בשיתוף בצלאל, שנקר ומשרד התחבורה? או, פרוייקט 'קדימה לחיסכון ולרווחה', פעילות משותפת לבצלאל, בית ברל ותלמידי 'תלמה ילין' עם משרד האוצר ומשרד הרווחה? ו'שבת אחים גם יחד 'במשותף עם משרד הדתות ובתי ספר של בנות יעקב ובית הספר 'מוסררה'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *