רב ערב 03.11.20

מכירת הגיוס הדיגיטלית של גלריה מאיה | מאיה דוניץ מתארחת בלשם שמיים | "מי רצח את ארלוזורוב – המחזמר"! | תמכו במוסללה!

מכירת הגיוס הדיגיטלית של גלריה מאיה יצאה לדרך

גלריה מאיה הוקמה לפני שנתיים מתוך רצון להציע במה ראויה ומכבדת לאמנים בתחילת דרכם, תוך חשיפתם לקהל הרחב ויצירת דיאלוג רב דורי בין אמנות ותרבות. הגלריה פועלת כעמותה ללא מטרות רווח וכרגע היא אינה נתמכת על ידי שום גורם ממשלתי.
אנו חושבים ומאמינים כי קיומה של גלריה מאיה, הן כחלל תצוגה בעיר והן כבית לאמנות ותרבות, הוא הכרחי, ומזמינים אתכם לתמוך בהמשך פעילותנו ובאמנים רבים ומעולים בימים מאתגרים אלו.
50% מהכנסות המכירה יועברו ישירות לאמנים והיתר ישמשו עבור המשך קיום הגלריה.
באתר המכירה תוכלו למצוא מעל 400 עבודות של יותר מ-100 אמנים ישראלים.
מוזמנות ומוזמנים לבקר בקישור: https://www.mayagallerytlv.com/crowdfunding-maya



לשם שמיים – פודקאסט התרבות של בית הנסן וערב רב

היא פסנתרנית, מלחינה, מעבדת ובעלת בית אבות לפסנתרים זקנים. שמה מוכר מבמות אינדי, קונצרטים של מוזיקת אוונגרד וגלריות לאמנות. לצד עבודה אישית היא משתפת פעולה עם יוצרי קולנוע, וידאו, מחול ותיאטרון, ובעשרים השנים האחרונות הופיעה והציגה בשלל מדינות בארבע יבשות לפחות. אך, כשעוברים על כל הפרויקטים ומתפעלים מכמות הדברים בהם היא עוסקת, היא עונה "מה פתאום, אני עושה דבר אחד בלבד".

קוראים לה מאיה דוניץ והיא מתארחת ב״לשם שמיים – פודקאסט התרבות של בית הנסן ומגזין ערב רב״.

להאזנה

לשם שמיים – פודקאסט התרבות של בית הנסן ומגזין ערב רב. בעונה הראשונה עורכי ערב רב – יונתן אמיר ורונן אידלמן – ישוחחו עם יוצרים ויוצרות מקומיים על הצלחה, כישלון ומה שביניהם.

הפודקאסט מופק ביוזמת בית הנסן וחברת רן וולף, בתמיכת הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת.



"מי רצח את ארלוזורוב – המחזמר"!

מופע חדש בהשתתפות הקהל, המבוסס על חומרי ארכיון מהארץ ומהעולם ומשודר חינם בפייסבוק לייב.

חמישי, 5.11  

לצפיה בטריילר

עיבוד חדש ואקטואלי המבוסס על חומרי הארכיון שהובילו למופע האימרסיבי המצליח "מי רצח את ארלוזורוב – המחזמר!" שהציג בבית העיר בתל אביב-יפו. למעלה מ-85 שנה חלפו מאז נרצח המדינאי המצליח חיים ארלוזורוב, ועל אף שהיו חשודים רבים תעלומת הרצח לא פוענחה מעולם. בגישה אמנותית חדשנית, תיאטרון מסתורין פותח את שערי הארכיונים ומזמין את הקהל להשתתף ולהיחשף לחומרי ארכיון נדירים על הפרשה שהסעירה את ישראל.

12 שחקנים, זמרים ורקדנים מובילים את ההתרחשויות השונות בצילומים לסרט המנסה לפתור את תעלומת הרצח. דוקומנטרי מתערבב עם פנטזיה, טכנולוגיה עם היסטוריה, העבר עם העכשווי והאקטואלי, בחוויה תיאטרלית-מוזיקלית-קולנועית יחידה במינה. הקהל לוקח חלק בפענוח המקרה הגורלי דרך הצ'אט, מגיב בלייב, ומוזמן לשתף במידע חדש שאולי עוד לא נחשף.

חינם בפייסבוק לייב!

לינק לצפייה

UNCAGED

הצגת-קומיקס מותחת המבוצעת בלייב ב"זום"

לצפיה בטריילר

מופע ראשון מסוגו בארץ, שעושה שימוש בפלטפורמת ה"זום" כבמה, כשפיצול המסכים הוא חלק מרכזי בסיפור העלילה. המופע מבוצע על ידי 10 שחקנים ב-6 לוקיישנים, ומשלב וידאו לייב לצד קטעי אנימציה, וידאו ערוך וקומיקס. התוצאה היא הצגה אינטראקטיבית מופרעת, מצחיקה, מותחת, עכשווית ואקטואלית.

עלילת המופע עוקבת אחר ערב בחייו של דרור אביבי, אזרח מן השורה. רגע לפני שהוצא לחל"ת מעבודתו, דרור לוקח משהו שאסור היה לו לקחת. הוא לא ידע שהטעות הזו תסבך אותו עם האנשים הכי לא נכונים. כלוא במאבקי כוח גדולים ממנו, ונתון תחת מעקב –  כשיעלה הבוקר, הוא כבר לא יהיה האדם שהיה.

מועדים קרובים:

לקהל אמריקאי: שבת, 14.11, בשעה 6:00 (שעון ישראל).
המופע יתקיים באנגלית

כרטיסים:

מחיר כרטיס (קוד כניסה לזום) 40 שקלים

לרכישה באתר: www.mystorin.com/uncaged

מתוך "מי רצח את ארלוזרוב", צילום: תום פורת



תמכו במוסללה!

קמפיין מימון המונים

גלי חום, שריפות ענק, סופות, מגפה – הטבע כבר הפסיק לתת לנו רמזים וממש מדבר איתנו גלויות. אם לא ניקח אחריות על אורחות החיים שלנו על הכדור, כולנו נפגע. השינוי הזה יכול וצריך להתחיל ממש בתוך הבית – בתוך העיר.

בשביל זה אנחנו חייבים לחשוב מחדש על הערים שלנו ולהחזיר אליהן את הטבע והירוק, להפוך אותן למרחבים של יצירתיות וחיבור אנושי. זה בדיוק מה שאנחנו עושים במוסללה.

אנחנו אנשי מוסללה, קהילה ירושלמית של אמנים, אנשי סביבה וחינוך, פועלים יחד כבר למעלה מעשור בחקירה וביצירה של חיים בני קיימא (ירוקים) בעיר.

הקמנו ארבעה מרכזים שונים הפועלים כמעבדה לחדשנות עירונית בת-קיימא העוסקים בחינוך, הכשרה ומפגש, בהם ביקרו אלפי אנשים, יזמנו מאות אירועי תרבות ברחבי העיר, העברנו אלפי שעות של קורסים מעשיים בתחומי החקלאות העירונית לקהל הרחב, ועכשיו אנחנו מפתחים גם מודל כלכלי יחיד מסוגו בעולם, שיקדם מהפכה ירוקה על גגות העיר.

לפרטים נוספים ותמיכה במוסללה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *