קול קורא לשנת התערוכות 2020 בגלריה אלפרד – "מרחב פעולה"

נשמח לקבל הצעות המושתתות על מעברים בין מדיומים ותחומי דעת, ועל בדיקה עד כמה ניתן לחבר בין תחומים באופן המייצר סינרגיה. זו יכולה להיות יצירה משותפת שנבנתה יחדיו, או תגובה יצירתית הדדית בין יוצרים  כחלק מהתהליך היצירתי.

שנת התערוכות 2020 בגלריה אלפרד תתמקד בבירור מהותו של המושג "חלל תצוגה" ובהרחבת משמעותו. בפתח העשור השלישי של המאה ה-21 אנו מבקשים לערער על התפיסה הקלאסית של תצוגות ותערוכות, ולבדוק מחדש את תפקידם של אלו בשדה האמנותי. במלאת 15 שנות פעילות, חברי קבוצת אלפרד מבקשים לפתוח דיון מעשי סביב סוגיות אלו ולנסות להגדיר מחדש את תפקידנו כגלריה/מכון שיתופי לאמנות ולתרבות.

זוהי הזמנה פתוחה להצעת פרויקטים המעמידים במרכזם שיתופי פעולה ומממשים יצירה רב מדיומלית, הן בין תחומי האמנויות השונים, כגון: אמנות חזותית, מוזיקה, שירה, מחול, תיאטרון וקולנוע והן בין תחומים אחרים, כגון: מדע, טכנולוגיה, מדעי הרוח, אקטיביזם ועוד. אנו מחפשים פרויקטים השואפים לבחון את פוטנציאל ההתרחשויות והאירועים האפשריים בחלל תצוגה כחלק מהמהלך היצירתי שהם מציעים.

נשמח לקבל הצעות המושתתות על מעברים בין מדיומים ותחומי דעת, ועל בדיקה עד כמה ניתן לחבר בין תחומים באופן המייצר סינרגיה. זו יכולה להיות יצירה משותפת שנבנתה יחדיו, או תגובה יצירתית הדדית בין יוצרים  כחלק מהתהליך היצירתי. אנחנו לא מעוניינים בפרויקטים בהם מתקיים חיבור בין שני גופי יצירה מוגמרים בלבד.

ניתן להציע הצעות החורגות מן הפורמט המקובל לתערוכה, ולתכנן שימוש בחלל הגלריה כמעבדה, סטודיו, סדנה או מרחב פעולה לפרק זמן שינוע בין שבוע לחודש. במקרה כזה, על ההצעה לכלול התייחסות לקהל ולאופן שילובו בפרויקט.

על ההצעות להשלח בקובץ pdf אחד, למייל alfredgalleryportfolio@gmail.com  עד לתאריך 30.11.2019

התערוכה הראשונה תתקיים במרץ.

על ההצעה לכלול:

– תיאור הפרויקט ואמצעי המחשה

– משך זמן הפרויקט (שהיה בחלל הגלריה ומשך הזמן הנחוץ לעבודה והכנה לפני ההגעה לחלל)

– התייחסות לאופן השימוש בחלל הגלריה (עדיפות תינתן לפרוייקטים מותאמי חלל)

– התייחסות לאופן שילוב הקהל בפרויקט המוצע

– משאבים נחוצים (התקציב מצומצם מאוד. נשמח להבין איך בכוונתכם לממש את הפרויקט)

 פרטים המלאים ותרשימי חלל באתר הגלריה:

בהצלחה רבה!
גלריה אלפרד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *