רב ערב 13.08.19

מייקינג – אוף / סדרת מפגשי סטודיו המתמקדים בתהליכי יצירה | הופעות ג'אז בבית ראובן |  ״BAUNOW״ בבית הנסן | שני ערבי הקרנות עבודות וידאו בגלריה P8

מייקינג – אוף / סדרת מפגשי סטודיו המתמקדים בתהליכי יצירה

בהנחיית מרב שין בן-אלון

סדרה מיוחדת של חמישה מפגשים, אחת לחודש, בימי ראשון בערב
בתאריכים: 19.5.19, 16.6.19, 14.7.19, 18.8.19, 15.9.19
קבוצה א': בין השעות 18:00-20:00
קבוצה ב': בין השעות 20:00-22:00

מסע בין סדנאות של אמנים ואמניות מרכזיים בשדה האמנות הישראלית היא אפשרות נוספת להתבונן באופיו המרתק של תהליך היצירה דרך עיניהם של יוצרים ויוצרות עכשוויים.

כל מפגש יתמקד בביקור סטודיו אצל אמן או אמנית אחרים ובפרויקט מכונן אחד שהיווה עבורם נקודת מפנה: ספר אמן, תערוכה מוזיאלית, שיתוף פעולה וכו’, שדרכו נתבונן לעומק בהיבטים השונים של ״איך הם עושים את זה?״: מהי נקודת המוצא של הפרויקט? כיצד מוגשת ההצעה לעבודה? מה הם ההיבטים הטכניים והפיננסיים? מתי מתרחשת פריצת דרך?

כל מפגש יכלול שיחה ודיון שמטרתם להקנות כלים להתבוננות, לפרשנות ולעבודה אישית.

המפגשים מתאימים לאמנים מתחומים שונים, לאוצרים ולשוחרי אמנות.

בהנחיית: מרב שין בן-אלון, אמנית רב תחומית הפועלת בארץ ובחו"ל. במקביל לשנים של הוראה כמרצה במוסדות מובילים, חוקרת ויוצרת כלים ושיטות לפתוח תהליכי יצירה במסגרות של סדנאות והנחייה אישית.

 

המפגשים יתקיימו בתל-אביב. מספר המשתתפים מוגבל! יש להרשם מראש.

מומלץ מאד להרשם לסדרה כולה או למספר מפגשים ולקבל הנחה, אך ניתן להרשם גם למפגשים בודדים.

נותרו מקומות בודדים למפגש הקרוב, שיתקיים ביום ראשון, 18.8.19, בסטודיו של האמנית מלי דה-קאלו.

לטופס הרשמה, כאן. לפרטים: 050-7449526

מפגש מייקינג אוף אצל טל ירושלמי, צילום: נעמי אבליוביץ



שישיית שי חזן /Good Morning Universe : הופעת בכורה!

קונצרטים במוזיאון בית ראובן, ג'אז חופשי ומוסיקה מאולתרת

שלישי, 20.8.19, בשעה 20:00

הבסיסט והמלחין שי חזן מציג את הפרויקט החדש ״Good Morning Universe״, לחנים אבסטרקטיים-פרימיטיביים שמדברים על תקווה, חמלה, התעוררות והקשבה, יחד עם הרכב נגנים המאפשר למוסיקה לקבל צורות חדשות בכל מפגש. האלבום ״Good Morning Universe״ ראה אור ב-2018 בחברת התקליטים ״No Business Records״ ומאז זכה להשמעות ברחבי העולם ולביקורות משבחות. בנוסף, חבר חזן לטריו האירופאי ״Bones״ שהקליט שני אלבומים בלייבל היוקרתי ״LEO״ והופיע ברחבי אירופה. חזן מנגן ומקליט עם הסקסופוניסט אלברט בגר בהרכבים שונים, בלהקת האפרו-גרוב ״סנדמן פרוג'קט״, ובהרכבים נוספים הנמצאים בחזית המוסיקה הישראלית.

שי חזן – בס, גימברי ולחנים; אלברט בגר – סקסופון טנור; אייל נצר – סקסופון טנור; עופר ביימל – תופים; חגי פרשטמן – תופים; אורח מיוחד: זיו טאובנפלד (הולנד) – קלרינט בס

דמי כניסה לכל מופע: 40 שקלים (כולל כוס יין)

הרשמה מראש בקבלה: 03-5255961

לפרטים נוספים: ציפי אדר, טל. 054-5584810  [email protected]

שי חזן



 ״BAUNOW״

New Perspectives Exhibition

Celebrating 100 Years of Bauhaus
בית הנסן, מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה ירושלים
פתיחה: חמישי, 15.8.19, בשעה 19:00
נעילה: 14.9.19

הנחיה: דנה בן שלום, גלית שבו, סברין ווכר, ביאנקה הרלו, נטאשה מויזר
אוצרות: דנה בן שלום, גלית שבו
עיצוב גרפי: רננה עירשי

במלאת מאה שנים להקמת בית הספר ״באוהאוס״, הפגיש פרויקט ״BauNow״ מעצבים-חוקרים מהתואר השני לעיצוב תעשייתי באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל ומאוניברסיטת אנהאלט למדעים יישומיים בדסאו. בסדנאות משותפות ועשייה קבוצתית ואישית, רקמו המשתתפים תערוכות בישראל ובגרמניה. התערוכות מציגות עבודות עיצוב שיצרו המשתתפים יחד ולחוד, העוסקות ברלוונטיות של רעיונות הבאוהאוס כיום: מה ניתן ללמוד מהם, מה ניתן לעדכן או לשמר מהם.

התערוכה, ״BauNow: New Perspectives Exhibition״, תוצג לראשונה כחלק מאירועי הקיץ בבית הנסן, אשר יתקיימו השנה בסימן מאה שנים לבאוהאוס. לצד פעילויות שונות באותו נושא, שיתקיימו במתחם בסוף חודש אוגוסט, חלק ממשתתפי התערוכה גם יקיימו סדנאות ויובילו ויעצבו פעילויות אינטראקטיביות ומשתפות קהל לציבור הרחב.

באוקטובר הקרוב תנדוד התערוכה לשבוע העיצוב בברלין, שם תוצג בקולטורפורום במוזיאון לאומנויות דקורטיביות, כחלק מתערוכת הדגל של שבוע העיצוב הגרמני, המציין גם הוא מאה שנים לבאוהאוס.

מציגים: מיכל אביתר, עדן אוחנה, פיליפ אולריך, תמרה אפרת, מוניק דנווידג׳ג׳ה, שארה האוז, קריסטין וילדרמן, טליא ינובר, שאול כהן, קלאודיה נונז, מאוריציו סוסה נורנה, ענת סבר, מעין פסח, ליסה מדלין פטזולד, מאי קסירר, איזל ווגה רמוס.

הפרויקט התאפשר בזכות תמיכתה של קרן פורום העתיד ישראל גרמניה.

לאיוונט בפייסבוק

אסף עמרם ומעיין פסח



תפנים – Interior / שני ערבי הקרנות עבודות וידאו

גלריה P8

חמישי, 15.8.19, בשעות 20:00-23:00
שבת 17.8.19, בשעות 20:00-23:00
אוצרות: לי ברבו וסלי קריסטל-קרמברג

הגלריה השיתופית P8 שמחה להזמין ל״תפנים: Interior״, שני ערבי הקרנת עבודות וידאו בסוף שבוע אחד. ערבי ההקרנה, שיתקיימו בחמישי ובמוצ"ש, יכללו את עבודותיהן של איה בן רון, מירב הימן, רקפת וינר עומר, ויק יעקבסון פריד, תמר כץ, דן רוברט להיאני, ורוניק ענבר ועינת עריף-גלנטי.

Interior: מבט אל חלל הפנים והמתרחש בו. מקבץ העבודות מציע מספר נקודות מבט; דרך מערכות יחסים בין אנשים, אובייקטים והמרחב, ומציג מנעד רחב של פרשנויות והסתכלויות אל הפוטנציאל האינטימי של חלל והקושי שקיים לעיתים לממשו.

בכל אחד מהערבים יתקיימו מספר סבבי הקרנה, במהלכם יוצגו העבודות ברצף.

הכניסה חופשית.
ארוע זה הוא ראשון בסדרת ארועי וידאו, פרפורמנס וניו מדיה שיתרחשו בגלריה במהלך השנה הקרובה ויאצרו על ידי חברי וחברות הגלריה.

לאיוונט בפייסבוק

תמר כץ, סטיל מתוך "Sister:Body"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *